Archief - Nokia E65 + TomTom + GPS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ArkantoS.NET

Legacy Member
Te koop: Nokia E65

Een zeer multifunctionele gsm, met als meest in het oog springend toch wel de WiFi mogelijkheid. Meer info & alle details vind je zeer overzichtelijk hier terug: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1cef41d. De telefoon wordt geleverd met twee covers, de rode en zwarte versie (maar kvind de rode nog het schoonst van al eigenlijk; tegen alle verwachtingen in ;) ).

De reden waarom ik hem verkoop is simpelweg omdat ik die leuke extra functies praktisch toch nooit gebruik, en het is jammer om zo'n toestel niet ten volle te benutten.

Als kers op de taart zit er ook enkele TomTom mappen in, met een bluetooth GPS ontvanger erbij. Klaar om meteen te navigeren naar waar je ook maar wil :).

Geleverd met een 1 GB micro SD kaartje, en alles natuurlijk in een zeer goede staat :)

Minimumprijs voor de telefoon is 200 eur, het GPS ontvangertje 50 eur (is slechts enkele keren tijdens wat ritten gebruikt). Samen mogen ze weg vanaf 230 eur.

Happy bidding :)

Bieden gebeurt excl. verzending, die ten volle op de kosten van de koper komen (Post of Kiala is mogelijk), evt. levering, afhaling is natuurlijk de perfecte optie :).

Grtz!

Party

Legacy Member
Hoe oud is de telefoon? En zijn er totaal geen gebruikerssporen op?

Greetz ;)

ArkantoS.NET

Legacy Member
gsm is van midden november ongeveer, en er zijn geen gebruikerssporen op... de zwarte cover is zelfs nog nooit gebruikt geweest ;)

Party

Legacy Member
Hoe lang gaat de batterij ongeveer mee?
Heb je nog het factuur ervan? en waar heb je hem gekocht?
In geval de garantie moet aangesproken worden...

EDIT:
en is deze gsm volledig simvrij? of gebonden aan een vast gsm abbonement?

ArkantoS.NET

Legacy Member
gsm is volledig simvrij hoor :)

de batterij bij gewoon telefoon & sms gebruik... toch wel 4-5 dagen. Laat je bluetooth, WiFi e.d. aanliggen tijdens het nonstop navigeren, dan zal die tijd wel aanzienlijk inkorten weliswaar.

voor de factuur zou ik even moeten kijken... heb hem zelf hier via 9lives gekocht (was toen nieuw), maar (dat is natuurlijk geen echte garantie) ik heb er altijd zeer goed zorg voor gedragen en heb zelf nog nooit last gehad ivm garantie. Nokia levert trouwens gewoon fabrieksgarantie als ik me niet vergis (via elk Nokia center, ook zonder factuur).

Party

Legacy Member
Dit lees ik op de nokiasite:

6. Waar vind ik een erkend Nokia Service Center en wat moet ik meenemen?

Voor herstellingen of diensten onder de Europese beperkte garantie moet je naast het product ook het originele aankoopbewijs meenemen naar een erkend Nokia Service Center, en dit binnen de periode vermeld in de garantie.

Factuur is blijkbaar toch nodig, laat maar iets weten of je deze nog vind.

ArkantoS.NET

Legacy Member
genoteerd, op voorwaarde dat er een bod van 200 op de gsm komt weliswaar.
Wil je het meteen, dan toch minstens 45 :)

ArkantoS.NET

Legacy Member
up!
1-2-3

de factuur vind ik hier nergens terug... kheb nog eens overal gekeken maar zonder resultaat :(. Nuja, ik denk dat qua software alles altijd te herstellen valt, (meestal toch...) en de meeste hardwarematige problemen niet onder garantie vallen. En aangezien ik de telefoon toch al enkele maanden gebruikt heb, en geen mankementen vastgesteld heb, zou het me verwonderen dat er nog iets aan scheelt dat effectief onder die garantie zou vallen :).

Party

Legacy Member
Vanwege geen garantie meer kan ik maximaal 150 euro bieden excl.
Indien te laag snap ik dat volledig en mag je mijn post/bod negeren.

Alvast nog veel succes met de verdere verkoop.

Groeten,
Glenn

ArkantoS.NET

Legacy Member
Ik zal het in gedachten houden, maar zal nog even afwachten hoor, ik had toch nog op wat meer gehoopt ;)

Siskos

Legacy Member
Heb wat info gezocht op het internet en het blijkt dat bij deze telefoons nogal snel de verf loskomt heb je hier problemen van?

En hoelang gaat de gps muis mee? En kan je deze ook in de auto opladen?

ArkantoS.NET

Legacy Member
de GPS muis bevat idd een autolader (deze zit er weliswaar ook bij), en voor gsm's bestaat dit wellicht ook wel. Dus nonstop navigeren is zeker geen probleem :).
Voor ik deze kocht had ik ook wat gelezen van die "verf", maar hier komt nagenoeg niks los... geen vierkante nanometer "verf" is er van af ;)

ArkantoS.NET

Legacy Member
Nog een laatste up, voorlopig gaat het volledige pakket naar Siskos dus!

Party

Legacy Member
Goed nieuws voor de koper ivm de garantie, ik heb n mailtje gezonden naar een nokia center en dit was de respons op garantie zonder factuur:

Beste,

In erkende service points zoals hier kan je je nokia dan binnenbrengen in
herstelling. Wij kunnen de garantie opzoeken via imei code. deze standaard
garantie telt echter wel niet van de dag van aankoop maar van de dag dat het
toestel gemaakt is. Als je wil weten hoelang het toestel exact nog garantie
heeft kan je de imeicode doorsturen en dan kunnen we het voor je opzoeken.

greetz


Nokia Store
Antwerpen
Belgium


Voor mij is het bod te hoog, maar na veel opzoekwerk lijkt me dit een perfecte gsm, veel plezier ermee zou ik zeggen aan de hoogste bieder ;)

en n free upje van mij ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan