Archief - iPod Touch 8GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alexaaaander

Legacy Member
Ik verkoop een iPod Touch 8GB voor een vriend van me, aangezien hij een iPhone heeft.
Hij is één maand en een week oud en kost nu nog 299€ in de winkel.

Toestel is in zeer goede staat, buiten een paar lichte krasjes op de achterkant. Er zit nu wel een zeer fijn plastieke beschermlaagje vanachter op.
Voorkant in perfecte staat, is krasvrij.

De iPod touch is eigenlijk de iPhone waarmee je niet kan bellen. Het toestel is al softwarematig aangepast, waardoor je er nu meer mee kan doen zoals spelletjes, etc. Kan ook perfect terug naar originele software gebracht worden. Keuze ligt bij de koper.

Prijs in de winkel is 299€ dus richtprijs 250€ lijkt me zeker niet overdreven.
Uiteraard garantie rechtstreeks bij Apple, iets minder dan een jaar dus..

Toestel is af te halen in 's Gravewezel (Schilde / Antwerpen) of kan eventueel verzonden worden op kosten van de koper.

Enkele foto's van het toestel in kwestie op de volgende links:
klik1, klik2, klik 3.

MonkeyPenis

Legacy Member
Beetje offtopic: niemand gaat er 250€ voor over hebben hoor :), ik zie dat de prijs nu bespreekbaar is maar denk dat je minimumprijs toch mag verlaagd worden naar 200

alexaaaander

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Beetje offtopic: niemand gaat er 250€ voor over hebben hoor :), ik zie dat de prijs nu bespreekbaar is maar denk dat je minimumprijs toch mag verlaagd worden naar 200
Prijs bespreekbaar, heb nooit van minimumprijs gesproken.
Er staat duidelijk richtprijs.

En wie ben jij om te zeggen dat niemand er 250€ voorover zal hebben? :crazy:

alexaaaander

Legacy Member
crashbe zei:
bod 160euro , ben ook van mortsel

Is een begin, maar te weinig, hiervoor gaat hij niet weg.
Is helft van de prijs voor een toestel in nieuwstaat en slechts 1 maand oud.

alexaaaander

Legacy Member

mythe

Legacy Member
alexaaaander zei:
En daarom moet ik dat ook doen? Je bespaart toch een dikke 50€ als je hem hier koopt dan in de winkel, risico is bijna nihil want garantie is er nog dus..??
Een quasi-nieuw toestel met winkelprijs 300€ verliest 1/3 van zen waarde omdat het een maandje oud is??
Op dit forum wel ja :p.
Hier moet je wat geluk hebben voor hem aan een goede prijs buiten te krijgen. Voor 225 euro te halen ben je beter met eBay.
Hier ga je nog 200 euro maximum mogen verw8en.

kappamen

Legacy Member
n/o maar voor 50€ meer koop ik hem liever in de winkel dan van een vreemde. Zker zo'n broos speelgoed ding van Apple.

dr.salt

Legacy Member
ja, bozzy is gene loempe joengen :)

speelde nog wow ?

tot op de volgende laundry day he :D

sry voor OT

alexaaaander

Legacy Member
Liever 50€ meer betalen?
Zijn er nog mensen die graag 50€ meer betalen? Laten we allemaal posten hoeveel je meer zou betalen voor een toestel in de winkel.
Of anders laten we hier een enquête van maken? Hoeveel moet ik vragen voor dit toestel? Laten we hier gewoon een iPod Touch prijsschatting van maken. Of anders gewoon een leuke chat?
Ik zit al lang op dit forum, en 't is blijkbaar niet meer wat 't geweest is. Ik dacht om nog eens iets te koop te stellen maar blijkbaar met weinig succes.

Normale bieders of eerder geïnteresseerden mogen gerust een bod doen of vragen stellen per PM. Ik hou dit topic liever proper, gelieve hier dan ook een beetje respect voor te hebben. Als ik te veel vraag zal ik het wel merken, ok?

cyprien

Legacy Member
Alsem nog ni weg is, 200€ afgehaald in mortsel als het kan.

alexaaaander

Legacy Member
cyprien zei:
Alsem nog ni weg is, 200€ afgehaald in mortsel als het kan.
Genoteerd, is al een goei bod. Wel best af te halen in Schilde ('s Gravenwezel).

michielsingh zei:
Waar aangekocht? en is er nog factuur aanwezig?
Aangekocht in Switch (vroeger ITPro) in Antwerpen (beste en bekendste iPod/Apple winkel in België). Factuur waarschijnlijk niet, maar de persoon van wie de iPod touch is, werkt in die winkel, dus garantie is echt totaal geen probleem. Het is zelfs zo dat de garantie via hem beter verloopt dan de garantie die de klanten krijgen blijkbaar :-)
Je kan natuurlijk ook altijd via Apple zelf gaan hé.. Garantie is echt geen probleem, dat kan ik op een briefje zetten..

dummy

Legacy Member
hehe geen factuur en em werkt in de winkel. mijn conclusie daaruit is dat ie het toestel gekregen heeft van apple om te testen, en nu een iphone krijgt, dus moet die touch buiten, voor veel eurootjes...

doesn't sound that good

cyprien

Legacy Member
heb er al een van 16gig te pakken gekregen, sorry was te dringend

alexaaaander

Legacy Member
dummy zei:
hehe geen factuur en em werkt in de winkel. mijn conclusie daaruit is dat ie het toestel gekregen heeft van apple om te testen, en nu een iphone krijgt, dus moet die touch buiten, voor veel eurootjes...

doesn't sound that good
:rofl:
Ahzo, en jij denkt dat elke verkoper in elke multimedia-winkel zomaar toestellen krijgt om te testen en die daarna mogen verkopen?
Dream on. Hij heeft deze misschien met een procentje korting kunnen kopen maar ik zal eens horen of hij een factuur kan krijgen, is mss wel mogelijk. In ieder geval om dit soort gezever alleen al te vermijden.

michielsingh

Legacy Member
Wel interesse hier maar je vraagt meer dan ik wil bieden. Had nog een vraagje over dat "softwarematig aangepast". Is dat vergelijkbaar met downgraden op een psp of is dat iets wat iedereen zomaar ff kan doen?

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan