robbeke
Legacy Member
ik heb een ipod nano 4 gig hier liggen
het toestel werkt perfect , als ik hem insteek dan laadt hij op
en ik kan hem gebruiken gedurende een half uur, ik laat die een avondje liggen in standby , en die start niet meer op , ik steek die terug in en die laadt weer op (omdat hij volledig leeg is)
er is een usb kabel bij , software, en originele oortjes.
ik weet niet wat ik er kan voor vragen , dus ik ga mijn prijs leggen op de 2de hands prijs van een usb stick van 4 gig , want zo kan die perfect gebruikt worden .
minimumprijs is dus bij deze een 30 tal euro .
het toestel werkt perfect , als ik hem insteek dan laadt hij op
en ik kan hem gebruiken gedurende een half uur, ik laat die een avondje liggen in standby , en die start niet meer op , ik steek die terug in en die laadt weer op (omdat hij volledig leeg is)
er is een usb kabel bij , software, en originele oortjes.
ik weet niet wat ik er kan voor vragen , dus ik ga mijn prijs leggen op de 2de hands prijs van een usb stick van 4 gig , want zo kan die perfect gebruikt worden .
minimumprijs is dus bij deze een 30 tal euro .

Toestel is duidelijk eens open gemaakt, schijf wordt niet herkent (via PC of Mac) en iTunes kan niet resetten. ook hardware reset werkt niet. Komt dus niet overeen met beschrijving hierboven en ik hoop dat de verkoper hier een goede oplossing voor vindt (als hij eens wilt antwoorden op PM).