Archief - ipod nano 4 gig met (defecte batterij???)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

robbeke

Legacy Member
ik heb een ipod nano 4 gig hier liggen
het toestel werkt perfect , als ik hem insteek dan laadt hij op
en ik kan hem gebruiken gedurende een half uur, ik laat die een avondje liggen in standby , en die start niet meer op , ik steek die terug in en die laadt weer op (omdat hij volledig leeg is)

er is een usb kabel bij , software, en originele oortjes.

ik weet niet wat ik er kan voor vragen , dus ik ga mijn prijs leggen op de 2de hands prijs van een usb stick van 4 gig , want zo kan die perfect gebruikt worden .

minimumprijs is dus bij deze een 30 tal euro .

boy1308

Legacy Member
30 eur,vandaag nog, want mijn scherm van nano is stuk, zou ideaal zijn

robbeke

Legacy Member
ja is goed
ik stuur je een pm met mijn gegevens.
zou ik de usb kabel mogen houden , aangezien je minimumprijs biedt?

Bhoda

Legacy Member
Spijtig dat je zo snel verkoopt, anders bod van 40 euro incl. USB-kabel en originele oortjes mag je van mij houden.

robbeke

Legacy Member
ja dat is niet echt veel dat ik dan meer krijg, + ik moet opsturen en tijd vrijmaken vor de post.
bij boy... krijg ik dadelijk geld in mijn handen.
maar als ik er vandaag niets van hoor , dan is hij tot nu toe van u .

boy1308

Legacy Member
ben ik nog op tijd? ik kom hem morgen ofzo oppikken bij je (hangt van mijn werkuren af) sorry ben ni constant op de pc :)

stuur pm maar

robbeke

Legacy Member
ow... ja ik had echt verwacht dat ik je gisteren ging zien , nu heb ik de bal in het park van Boda gelegd, dus het is even de beslissing van Bhoda nu. wil deze persoon de ipod of gaat hij hem aan u laten.
ik had hem gisteren nacht nog eenpm gestuurd

boy1308

Legacy Member
nja is erg jammer.....bij mij moet je ni naar de post lopen, direkt geld, cash in je pollekes

je ziet maar :)

btw, wat is de leeftijd vh toestel?

Bhoda

Legacy Member
robbeke zei:
ik heb een ipod nano 4 gig hier liggen
het toestel werkt perfect , als ik hem insteek dan laadt hij op
en ik kan hem gebruiken gedurende een half uur, ik laat die een avondje liggen in standby , en die start niet meer op , ik steek die terug in en die laadt weer op (omdat hij volledig leeg is)

er is een usb kabel bij , software, en originele oortjes.

ik weet niet wat ik er kan voor vragen , dus ik ga mijn prijs leggen op de 2de hands prijs van een usb stick van 4 gig , want zo kan die perfect gebruikt worden .

minimumprijs is dus bij deze een 30 tal euro .

Er werkt dus niets meer aan het toestel (uitgezonderd het scherm). :angry: Toestel is duidelijk eens open gemaakt, schijf wordt niet herkent (via PC of Mac) en iTunes kan niet resetten. ook hardware reset werkt niet. Komt dus niet overeen met beschrijving hierboven en ik hoop dat de verkoper hier een goede oplossing voor vindt (als hij eens wilt antwoorden op PM).

S.conceiçao7

Legacy Member
bhoda, ik stel voor da je hem gewoon aan BOY1308 verkoopt, aangezien het scherm nog werkende is.
en das hetgeen hij net moet hebben !

boy1308

Legacy Member
ja had het nodig maar heb al ander via ebay :)

damn Bhoda, da is wel zeer erg voor je, hopelijk geraakt dit opgelost voor je

succes!!!!

sorry voor de miss offtopic

boy1308

Legacy Member
ja had het nodig maar heb al ander via ebay :)

damn Bhoda, da is wel zeer erg voor je, hopelijk geraakt dit opgelost voor je

succes!!!!

sorry voor de miss offtopic

robbeke

Legacy Member
wat is hier nu zeer erg aan?????
ik heb een defect toestel met perfecte onderdelen verkocht, alleen was er een defect aan , natterij dacht ik dat het was. Wat kan ik als leek hier nu aan veranderen , was het scherm gebarsten , ja dan kon ik zeggen wat het was , maar nu , ja die geeft beeld , maar valt uit. dan denk ik als leek batterij. Het was dan aan de koper om zich beter te informeren vind ik, als hij zo een kenner is dan had hij ook een paar steekproef vraagjes mogen stellen , of mij wat meer informatie vragen. Ik tref hier in mijn ogen geen schuld , kwil het gerust eens vragen wat de rest van het forum daar van vindt.

robbeke

Legacy Member
en trouwens symphatiezetten zoals na 1 dagen dreigen met politie schiet hier wel in het verkeerde keelgat. frauduleuse verkoop als aanklacht , ze gaan je zien kopen met een verkoop op defecte ipod. Maar doe wat jij denkt dat het beste is, want ik ga uit vrij wil niet het bedrag terugstorten.

boy1308

Legacy Member
vind toch da je het geld kan teruggeven....is maar 40 eur hé.....

Djeezes, is geen fortuin hé

Probeer het beiden op te lossen,zonder politie :)

S.conceiçao7

Legacy Member
er is dus wel degelijk een verschil tussen de verklaring van KOPER en VERKOPER hé .


robbeke zei letterlijk:

"ik heb een ipod nano 4 gig hier liggen
het toestel werkt perfect , als ik hem insteek dan laadt hij op en ik kan hem gebruiken gedurende een half uur"


Bhoda zegt letterlijk:

"Er werkt dus niets meer aan het toestel (uitgezonderd het scherm). Toestel is duidelijk eens open gemaakt, schijf wordt niet herkent (via PC of Mac) en iTunes kan niet resetten. ook hardware reset werkt niet. "




Volgens mij heb jij robbeke, alles te rooskleurig voorgesteld, en de zaken ietsje te licht voorgesteld als ze werkelijk zijn. Er is duidelijk meer aan de hand dan een batterij die een beetje lui geworden is.
Ik contacteer de mods hieromtrent, mss hebben zij een oplossing.

robbeke

Legacy Member
ja en wat als de koper die nu eens opengedaan heeft voor een andere batterij in te steken , het helemaal verkloot heeft...

waarom is de verkoper hier ook dadelijk de dupe?

ik beschuldig de koper hier niet van uiteraard. Maar ik kan alleen zeggen wat ik gezien heb. 40€ is geen fortuin, dat weet ik ook. Wat ik wel wil doen is oortjes , laadkabel .... opsturen zodat de koper meer krijgt voor zijn geld.
maar een terugname doe ik in dit geval niet. H

NoizeSuppressor

Legacy Member
Gewoon zijn geld teruggeven en jij je kapotte speler terug. Je hebt de dingen inderdaad mooier voorgesteld, ik zou het dan ook niet pikken!

kibo

Legacy Member
robbeke zei:
ik heb een ipod nano 4 gig hier liggen
het toestel werkt perfect , als ik hem insteek dan laadt hij op
en ik kan hem gebruiken gedurende een half uur, ik laat die een avondje liggen in standby , en die start niet meer op , ik steek die terug in en die laadt weer op (omdat hij volledig leeg is)

er is een usb kabel bij , software, en originele oortjes.

ik weet niet wat ik er kan voor vragen , dus ik ga mijn prijs leggen op de 2de hands prijs van een usb stick van 4 gig , want zo kan die perfect gebruikt worden .

minimumprijs is dus bij deze een 30 tal euro .

Bhoda zei:
Er werkt dus niets meer aan het toestel (uitgezonderd het scherm). :angry: Toestel is duidelijk eens open gemaakt, schijf wordt niet herkent (via PC of Mac) en iTunes kan niet resetten. ook hardware reset werkt niet. Komt dus niet overeen met beschrijving hierboven en ik hoop dat de verkoper hier een goede oplossing voor vindt (als hij eens wilt antwoorden op PM).

robbeke zei:
wat is hier nu zeer erg aan?????
ik heb een defect toestel met perfecte onderdelen verkocht, alleen was er een defect aan , natterij dacht ik dat het was. Wat kan ik als leek hier nu aan veranderen , was het scherm gebarsten , ja dan kon ik zeggen wat het was , maar nu , ja die geeft beeld , maar valt uit. dan denk ik als leek batterij. Het was dan aan de koper om zich beter te informeren vind ik, als hij zo een kenner is dan had hij ook een paar steekproef vraagjes mogen stellen , of mij wat meer informatie vragen. Ik tref hier in mijn ogen geen schuld , kwil het gerust eens vragen wat de rest van het forum daar van vindt.

robbeke zei:
en trouwens symphatiezetten zoals na 1 dagen dreigen met politie schiet hier wel in het verkeerde keelgat. frauduleuse verkoop als aanklacht , ze gaan je zien kopen met een verkoop op defecte ipod. Maar doe wat jij denkt dat het beste is, want ik ga uit vrij wil niet het bedrag terugstorten.

Er is dus duidelijk een verschil met de beweringen van koper en verkoper,de verkoper heeft het mooier voorgesteld dan de werkelijke staat van het toestel.
De koper heeft toch wel een klein risico genomen,omdat hij wist dat er een defect aan het toestel was.
Probeer onderling overeen te komen,hoe dit jullie kunnen afhandelen.
Maar een faire oplossing moet toch wel lukken.

@al de rest
dit is een zaak tussen koper en verkoper.

tgc_9012

Legacy Member
robbeke zei:
ik ga mijn prijs leggen op de 2de hands prijs van een usb stick van 4 gig , want zo kan die perfect gebruikt worden .
Dit is niet het geval, dus de verkoper is duidelijk in de fout.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan