Archief - iPod nano 3rd gen 8gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

j1991

Legacy Member
Hallo,

Ik zou graag mijn ipod verkopen. Is een nano van 8GB, met groene kleur. Zitten 2 beschermhoesjes bij, waarvan er nog eentje heel goed uitziet. Komt met doos & kabeltje maar zonder originele oortjes. Wel met nieuwe van Sennheiser.
Foto1
Foto2
Foto3
Foto4
Zoals op de foto's te zien is de achterkant helemaal bekrast, wat volgens mij onvermijdelijk is. De voorkant ziet er nog heel goed uit, zit een screenprotector op.
Ik weet niet wat die nog waard is eigenlijk, dacht aan een 50€.
Gaat weg wegens aankoop iPhone.

Angelox3

Legacy Member
Onder voorbehoud (ik volg nog een aanbieding op eBay en eentje op ClubbingSounds forum) bied ik alvast 25 incl.

Angelox3

Legacy Member
j1991 zei:
Dat is toch wat weinig..
Voorlopig de goedkoopste die ik volg staat op 24 euro
Dus misschien hier dan ook 30eur incl. tenzij je minimumprijs kunt geven?

septentrio

Legacy Member
40 euro afgehaald, indien ik morgenavond of donderdagavond kan afhalen in Mechelen. Mijn bod is wel enkel geldig als de batterij het nog voldoende doet, en de ipod volledig werkt zoals het hoort.

j1991

Legacy Member
Hm, dat is wel al wat beter, maar ik ga toch nog eventjes afwachten. De ipod werkt volledig en de batterij werkt volgens mij ook nog volledig.

tubbiekoekie

Legacy Member
Misschien een beetje een rare vraag, maar is zo'n ipod geschikt om mee te gaan lopen? (voldoende schokbestendig...)

j1991

Legacy Member
tubbiekoekie zei:
Misschien een beetje een rare vraag, maar is zo'n ipod geschikt om mee te gaan lopen? (voldoende schokbestendig...)
Ja, die is zeker geschikt om mee te lopen, er zit ook nog een hoesje bij met verschillende clips, eentje voor op een riem, eentje voor rond de arm en eentje voor in de hand. Dit hoesje is wel al veel gebruikt en zit een scheur in, maar het werkt nog.

@bod van 50 incl: genoteerd

j1991

Legacy Member
Euhm, ik ga nog eventjes afwachten, pak tot vrijdagavond 22u. Ik ga de meeneemprijs op 50 excl. zetten.

gotek

Legacy Member
Ik trek mijn bod in sorry. Kan sneller aan een ipod geraken via ebay.

septentrio

Legacy Member
Mijn bod van 40 excl is nog steeds geldig, maar ik wil wel niet zo lang meer wachten.

septentrio

Legacy Member
Alé dan, de kerk in het midden: 45 exclusief afgehaald in Mechelen. Ofwel 40 exclusief, en dan mag je de sennheiser oortjes houden.

j1991

Legacy Member
45 zonder de oortjes en we hebben een deal, anders zou k er nog is over moeten nadenken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan