Leendert86
Legacy Member
Ik ga nu dinsdag naar NewYork en ben van plan een paar iphones mee te nemen.
Firmware versie zal waarschijnlijk 1.1.2 zijn met bootloader 4.6.
Dit wil zeggen: kan softwarematig al gekraakt worden en is te gebruiken als iphone touch. Maar om ermee te bellen moet je ofwel een turbo sim kopen (+-50€), of wachten tot de software unlock uit is. (Er zijn geruchten dat dit zeer dichtbij is)
Ik vroeg mij af of er mensen geïnteresseert zouden zijn, richtprijs +- 450€.
Firmware versie zal waarschijnlijk 1.1.2 zijn met bootloader 4.6.
Dit wil zeggen: kan softwarematig al gekraakt worden en is te gebruiken als iphone touch. Maar om ermee te bellen moet je ofwel een turbo sim kopen (+-50€), of wachten tot de software unlock uit is. (Er zijn geruchten dat dit zeer dichtbij is)
Ik vroeg mij af of er mensen geïnteresseert zouden zijn, richtprijs +- 450€.

... De stock is al lang op.