Archief - iphone 3gs white 16gb te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GosU

Legacy Member
hey iedereen,
kheb hier dus een iphone 3gs wit 16gb liggen
komt vanbij mobistar shop en is een 2maand oud nu met aankoopbewijs
kwil is iets anders dus wil ik die ruilen
liefst tege nokia n97 wit maar moe azerty wel zen dus komt ni af mee qwerty:evil:
nokia n900 of htc touch hd2 is ook goe
doe ma voorstelle maar hou het proper en ni belachelijk doen
staan veel apps op
navigon en nog paar gpsen en apps ong waarde van 200euro in totaal
fotos kank later zende als we iets bespreke maar is in perfeckte staat
krijgt der ook nog belkin beschermhoes bij

edit: foto's staan op 2dehands nu.
sorry voor de slechte kwaliteit maar was mee belaberde oude camera die op het punt stond uittevallen dus van de doos hemk wel geen foto's en van factuur ook nie.
maar die zijn er wel bij hoor.

Iphone 3gs 16gb wit te ruil - Te ruil op 2dehands.be
grtz

GosU

Legacy Member
kzou em liever nie verkope omdak tog de prijs der ni ga uithalen dak wil,
met al die apps enzo op is em redelijk veel waard
wa zou je bieden?

Vochtig

Legacy Member
No clue, was aan het wachten op je min prijs :p
Geen interesse in een Nokia E71 + opelg ?

GosU

Legacy Member
Vochtig zei:
No clue, was aan het wachten op je min prijs :p
Geen interesse in een Nokia E71 + opelg ?

nokia e71 snie echt men ding:p
dus der gonk nee thanks op moete zegge,
men min prijs zou tog rond de 450liggen aangezien de apps en nieuwstaat da em is

piacer

Legacy Member
Interesse in Htc diamond (met wm6.5 en htc sense erop)?+opleg?

Vochtig

Legacy Member
Voor € 50 meer gaat hier een 3GS 32 GB Buiten, dus misschien is je prijs ietwat te hoog

Grts

GosU

Legacy Member
Vochtig zei:
Voor € 50 meer gaat hier een 3GS 32 GB Buiten, dus misschien is je prijs ietwat te hoog

Grts

ja kweet het da men prijs te hoog is,
maarja als ik hem verkoop voor pakt 350 wat kan ik daarmee kopen dan? :p
daarom ook dat ruilvoorstellen voorrang krijgen
grtz

@piacer no thanks winmo sni men ding juist de touch hd2 zouk zien zitten
mee zen processor enzo e
grtz

Vochtig

Legacy Member
€ 350 + € 150 en je hebt bijna de N 900 of de N97 ^^

GosU

Legacy Member
Vochtig zei:
€ 350 + € 150 en je hebt bijna de N 900 of de N97 ^^

vindt het gewoon makkelijker om te ruilen,
want als ik elke keer een nieuwe moet gaan kopen kost het me teveel,
heb er namelijk al redelijk veel gehad.
dus ruilen blijft voorrang hebben.

GosU

Legacy Member
Vochtig zei:
Heb je foto's ?

ja, die kan evt wel trekken,
maar dan moetek men vriendin haar kodak lenen eerst dus zal ze er zo rap mogelijk opzetten.
maar is dus zo goed als nieuw en geen enkele kras heeft altijd in belkin beschermhoes gezeten

Francesca

Legacy Member
Youngstar zei:
hey iedereen,
kheb hier dus een iphone 3gs wit 16gb liggen
komt vanbij mobistar shop en is een 2maand oud nu met aankoopbewijs
kwil is iets anders dus wil ik die ruilen
liefst tege nokia n97 wit maar moe azerty wel zen dus komt ni af mee qwerty:evil:
nokia n900 of htc touch hd2 is ook goe
doe ma voorstelle maar hou het proper en ni belachelijk doen
staan veel apps op
navigon en nog paar gpsen en apps ong waarde van 200euro in totaal
fotos kank later zende als we iets bespreke maar is in perfeckte staat
krijgt der ook nog belkin beschermhoes bij

Ruilen tegen een htc hero met garantie met screenprotecter en rubberen hoes?
Mvg

Vochtig

Legacy Member
oké, zou graag eens foto's zien.
Heb wel interesse zou dan een bodje plaatsen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan