GosU
Legacy Member
hey iedereen,
kheb hier dus een iphone 3gs wit 16gb liggen
komt vanbij mobistar shop en is een 2maand oud nu met aankoopbewijs
kwil is iets anders dus wil ik die ruilen
liefst tege nokia n97 wit maar moe azerty wel zen dus komt ni af mee qwerty
nokia n900 of htc touch hd2 is ook goe
doe ma voorstelle maar hou het proper en ni belachelijk doen
staan veel apps op
navigon en nog paar gpsen en apps ong waarde van 200euro in totaal
fotos kank later zende als we iets bespreke maar is in perfeckte staat
krijgt der ook nog belkin beschermhoes bij
edit: foto's staan op 2dehands nu.
sorry voor de slechte kwaliteit maar was mee belaberde oude camera die op het punt stond uittevallen dus van de doos hemk wel geen foto's en van factuur ook nie.
maar die zijn er wel bij hoor.
Iphone 3gs 16gb wit te ruil - Te ruil op 2dehands.be
grtz
kheb hier dus een iphone 3gs wit 16gb liggen
komt vanbij mobistar shop en is een 2maand oud nu met aankoopbewijs
kwil is iets anders dus wil ik die ruilen
liefst tege nokia n97 wit maar moe azerty wel zen dus komt ni af mee qwerty

nokia n900 of htc touch hd2 is ook goe
doe ma voorstelle maar hou het proper en ni belachelijk doen
staan veel apps op
navigon en nog paar gpsen en apps ong waarde van 200euro in totaal
fotos kank later zende als we iets bespreke maar is in perfeckte staat
krijgt der ook nog belkin beschermhoes bij
edit: foto's staan op 2dehands nu.
sorry voor de slechte kwaliteit maar was mee belaberde oude camera die op het punt stond uittevallen dus van de doos hemk wel geen foto's en van factuur ook nie.
maar die zijn er wel bij hoor.
Iphone 3gs 16gb wit te ruil - Te ruil op 2dehands.be
grtz
