CeraMo
Legacy Member
Ik zou willen m'n iPhone verkopen omdat ik graag een andere aankoop zou doen
Het is een iPhone 3G – 16GB Zwarte versie ( 620€ gegeven in tot. maand of ¾ geleden aangekocht, ZEER goede staat ( altijd in hoesje gezeten ) gewoon enkele heel kleine plekjes dat je waarschijnlijk nog afkrijgt, maar durf niet te hard drukken op mijn toestel met mijn schermafvegertje, en een piepklein krasje bijna niet zichtbaar op de zijkant van het scherm, + beschermhoesje van iLuv zwart
De telefoon is HEEL goed onderhouden geweest, dus nog in PRIMA staat!
Games incl aangekocht via iTunes Store : UNO, The Sims 3, Crash Kart, wolf3d+, NFSU, WPT ( World Poker Tour ), Imagine Poker, Hold'em
Meeneemprijs : 400€
Gz, CeraMo
Het is een iPhone 3G – 16GB Zwarte versie ( 620€ gegeven in tot. maand of ¾ geleden aangekocht, ZEER goede staat ( altijd in hoesje gezeten ) gewoon enkele heel kleine plekjes dat je waarschijnlijk nog afkrijgt, maar durf niet te hard drukken op mijn toestel met mijn schermafvegertje, en een piepklein krasje bijna niet zichtbaar op de zijkant van het scherm, + beschermhoesje van iLuv zwart
De telefoon is HEEL goed onderhouden geweest, dus nog in PRIMA staat!

Games incl aangekocht via iTunes Store : UNO, The Sims 3, Crash Kart, wolf3d+, NFSU, WPT ( World Poker Tour ), Imagine Poker, Hold'em
Meeneemprijs : 400€
Gz, CeraMo


