Archief - HTC P4350 Smartphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkwing Duck

Legacy Member
Hey

Ik verkoop een HTC P4350 in zeer goede staat. Het is een bijna ongebruikt exemplaar dat een tijd geleden uit RMA gekomen is. De toemalige eigenaar heeft die toen nog even gebruikt, maar had uiteindelijk al een andere op het oog, waardoor ik deze heb gekregen heb. Als student heb ik zoiets achteraf gezien niet van doen en die heeft hier ondertussen alleen maar stof liggen vangen, daarmee dat ik hem wegdoe. Er zijn gebruikssporen, maar die zijn vrij miniem. Ik zal foto's trekken zodra ik een deftige digicam heb, dat zal één van de dagen zijn. Hier is al een foto van google

Bij prijsschatting heb ik deze er ook opgezet, maar er is geen reactie opgekomen. Na wat googlen schat ik dat deze toch nog zo'n €100 waard is. Daar zet ik dan ook de richtprijs op, maar degelijk bod valt de overwegen.

Inhoud:
  • HTC P4350 met 4GB geheugenkaartje
  • Lader
  • Oortjes met micro, zat er standaard bij
  • Extra oortjes met micro (ik ben vrij zeker dat het deze zijn)
  • USB kabel (dit is niet de originele, want die vindt ik niet meer)
  • Originele doos met handleiding en software.

Richtprijs: €100

De beloofde foto's, ik heb geprobeerd alle gebruiksporen zo duidelijk mogelijk weer te geven. Op de derde foto kan je zien de rechterhoek een beetje schade heeft, dat is het voornaamste.

http://i46.tinypic.com/260500j.jpg
http://i46.tinypic.com/29uovoi.jpg
http://i45.tinypic.com/2nbhzl0.jpg
http://i46.tinypic.com/33e7ssl.jpg
http://i46.tinypic.com/2vjv803.jpg
http://i47.tinypic.com/264kh7p.jpg

mvg

Edit: Ik ga ook proberen dit via andere kanalen te verkopen.

DyNaRaX

Legacy Member
ouderdom en eventuele garantie?

Welke Windows Mobile draait daarop?

Hoelang gaat de batterij ongeveer mee?

Darkwing Duck

Legacy Member
60 excl wil ik nog wel overwegen denk ik, kga er nog even over nadenken.



Ouderdom weet ik niet direct, zalk moeten checken en ik denk niet dat er nog garantie op zit, maar dat zal ik ook voor de zekerheid nog eens navragen.

Windows Mobile 6 staat er op de doos, dus ik veronderstel da die versie is. Als ik dat nog op een andere manier kan checken laat maar weten.

Voor de batterij heb ik geen idee, ik zal het testen.

Darkwing Duck

Legacy Member
@st3eZz: 50 euro niet genoteerd, wegens al een hoger bod.

Vanavond volgt de gevraagde info en zullen ook de foto's beschikbaar zijn.

ivm de batterij. Het toestel heeft nu ongeveer 24h opgestaan en de batterij zit op 86%. Ze zal dus niet helemaal perfect zijn, maar zeker nog bruikbaar.

EDIT: de foto's zijn er vervroegd :p
EDIT2: Ook nog vergeten te vermelden dat ik een 4GB geheugenkaartje in het toestel gevonden heb.

Darkwing Duck

Legacy Member
Genoteerd.

De factuur is spoorloos. Ivm de ouderdom, deze zou ergens in de zomer van 2008 aangekocht zijn. Ongeveer een jaar later is die in RMA gegaan, is een er een nieuwe gekregen en die is nog enkele maanden gebruikt. Ik heb die dan gekregen, maar heb die nooit gebruikt. Het toestel is dus een dik half jaar oud.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan