Archief - HTC MAGIC WHITE + 8gb MicroSD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
HTC Magic
Overgekocht van iemand die het via zijn werk gekregen had en dus geen factuur meegekregen

In goeie staat met lichte gebruikssporen , geeen krasjes op scherm wegens screen protector

Is met doos , lader , usb en gsm zelf

Ook in andere kringen te koop...
Garantie via serienummer wel tot 30-05-2011 ( nog +- 20maanden dus )

Prijs : MIN. 240EURO excl.( met 8gb) , meeneemprijs : 255euro excl.

GEEN RUIL !!!!

fotos:
http://i35.tinypic.com/2e17fxj.jpg
http://i37.tinypic.com/25tfa1h.jpg
http://i38.tinypic.com/10xhr12.jpg
http://i36.tinypic.com/21kfrf8.jpg

magatsu

Legacy Member
ook niet binnenkort tegen een nokia n86 8mp? is dan een maandje oud, kost nu ongeveer 489 nieuw in de fnac

Cyaankali

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om het MicroSD 8gb kaartje los te kopen?

Greetz Cyaankali

:)

WTFMAN

Legacy Member
Als er iemand het toestel zonder kaartje wilt , dan wel maar zo een kaartje kost maar 25euro nieuw dacht ik ? Dus veel zou ik er niet veel krijgen en dus liever met toestel samen ...

Cyaankali

Legacy Member
Alvast bedankt voor de snelle reply en mocht het er toch van komen dan zal ik het wel zien.

Ik ben namelijk al enige tijd op zoek naar een MicroSD 8gb kaartje voor een schappelijk prijsje.

Greetz Cyaankali

:)

WTFMAN

Legacy Member
Te weinig :) Zonder kaartje 230euro excl. min. , kaartje mag weg vanaf 15euro excl

WTFMAN

Legacy Member
Nee te weinig sorry :) Maak er 225euro van ALS cyaankali 15euro wil betalen voor de kaartje dan zitk aan de minimumprijs ;)

Maar beide tegelijk heeft wel voorrang ...

Cyaankali

Legacy Member
Mijn excuses voor de offtopic maar doe het voor mij TheSounds dan zijn we beiden content.

Los van dit alles vroeg ik me af om wat voor MicroSD kaartje het gaat. De fabrikant en class.

Greetz Cyaankali

:)

WTFMAN

Legacy Member
Transcend Class 6 , 8gb

Als jij 15euro exclusief biedt dan is TheSounds zijn bod genoteerd !

Ik sluit dan deze avond 00u af !

Meeneemprijs wordt voor alles samen : 255euro excl.

Cyaankali

Legacy Member
Bij deze bied ik 15 euro exclusief verzendingskosten (hopelijk zijn die kosten nu niet al te hoog) mits het kaartje in perfecte staat is en uiteraard gewiped.

Greetz Cyaankali

:)

ps: ik neem aan dat het enkel om het kaartje gaat exclusief adapter?

WTFMAN

Legacy Member
Ok genoteerd is inderdaad de kaartje alleen maar zo een adapter kost zo goed als niks : DealExtreme: $1.10 SanDisk TF Adapter Replacement Shell (2-Pack)

Verzending zal MAX 1.77euro kosten , we ronden af naar 1.5euro , normaal kan ik het ook in een gewone enveloppe steken dan kost het maar rond de 50cent maar ik prefereer zo A5 bruine enveloppe waar ik die vul met opgevouwde A4 papier met erin de kaartje dan :)
En ja zal ze formateren , no prob ;) Kaartje is in perfecte staat , zat altijd in toestel ( 99,99 v de tijd )

Goed voor u ?


Ik sluit dus 00u af :)

VR6ke

Legacy Member
Hoeveel is nu het hoogste bod op de HTC, want ik heb ook wel interesse? :)

Cyaankali

Legacy Member
WTFMAN zei:
Ok genoteerd is inderdaad de kaartje alleen maar zo een adapter kost zo goed als niks : DealExtreme: $1.10 SanDisk TF Adapter Replacement Shell (2-Pack)

Verzending zal MAX 1.77euro kosten , we ronden af naar 1.5euro , normaal kan ik het ook in een gewone enveloppe steken dan kost het maar rond de 50cent maar ik prefereer zo A5 bruine enveloppe waar ik die vul met opgevouwde A4 papier met erin de kaartje dan :)
En ja zal ze formateren , no prob ;) Kaartje is in perfecte staat , zat altijd in toestel ( 99,99 v de tijd )

Goed voor u ?


Ik sluit dus 00u af :)

Dat is allemaal perfect vermeld dus ok voor mij.

VR6ke

Legacy Member
Dus als ik 230 bied zonder het kaartje ben ik de hoogste bieder?

Want dat is nogal ingewikkeld met die kaartjes enal :D

WTFMAN

Legacy Member
Ja als ge 230 euro zonder kaartje biedt dan ben je idd hoogste bieder op de toestel :) Pas als je meer als 240euro biedt , dan heb je hoogste bod op totaal aanbod
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan