Archief - Grote collectie DVD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blord

Legacy Member
Ik ga mijn kast uitdunnen. Click hier voor foto.
Meeneemprijs is 5€ voor 1-disc dvd en 7,50€ voor 2-disc dvd, tenzij de prijs erachter is vermeld.
Meerdere dvd's hebben voorrang of je moet een onweerstaanbare aanbod doen :)
Verzendkost volgens de POST tarief of afhaling in Hasselt.
De Aziatische dvd's zijn ook te koop maar ik ga dat niet vertalen. Sommigen hebben alleen maar een Chinese titel. Typfouten voorbehouden.

Starship Troopers
Cocktail
Hildalgo
The Village
The 13th Warrior
Gone in 60 seconds, jaar 2000
Pretty Woman
A beautiful Mind, Sealed
Ellendige Avonturen
The One
Hellboy, 2-disc
Krull
Tears of the Sun
Johny Mnemonic
Men in Black I, 2-disc
Men in Black II, 2-disc
Once upon a time in Mexico
War of the Worlds
Tomb Raider, Cradle of Life
The Island
Un Long Dimanche de Fiancailles
The Last Samurai 2-disc
The Polar Express, 2-disc
Robots
The League of Extraordinary Gentlemen, 2-disc
i-Robot, 2-disc
Master of Commander, 2-disc
The Girl next Door
28 Days Later
Edward Scissorhands
Solaris
Finding Nemo
Pirates of the Caribbean, Curse of the black Pearl, 2-disc, 8€
Sahara
Jurassic Park III
U-571
Dark City
Hous on Haunted Hill
Van Helsing
Curse of the Ring, sealed, 2-disc
Two Moon Junction
The Human Stain
SkyCaptain and the World of Tomorrow, 2-disc
Gangs of New York, 2-disc
Chocolat
The Cell
Jet Li and the Legend of the Red Dragon
Pulp Fiction
Apocalypse Now Redux
Dogville
The Frighteners
Underworld
Spiderman 2, 2-disc
A Tale of two Sisters
Snap Dragon
Immortals
Hulk, 2-disc
12 Monkeys
Supernova
Doom
Inspector Gadgets 2
National Treasure
2LDK
Aragami
AppleSeed
Final Fantasy The spirit within,2-disc, alleen de bonusdisc en doos, 3€
Pluto Nash
Red Planet
Cats & Dogs
Three Kings
Gattaca, sealed, Superbit, 10€
Signs
Vanilla Sky
2046,2-disc, collector's edition, 8€

Macresco

Legacy Member
Mag ik vragen waar ge die uitgaves van de Shaw Brothers hebt gevonden.
36th Chamber of Shaolin dus. Heb ze al maar nog nooit in die uitgaves gezien.
Ik zoek nog wat van die films dus kan ik daar misschien eens gaan kijken.

Kan je mij de namen van de chinese films geven, misschien zitten er een paar tussen die me aanstaan.
Ben trouwens ook geinteresseerd in de Infernal Affairs dvd's (als ze weggaan want ze staan niet in de lijst)

Blord

Legacy Member
Ik had de Chinese dvd's in een keer kunnen opkopen van iemand die de verzameling wegdeed. Daar zaten die 36th Chamber of Shaolin en de Eight pole diagram erin.

Welke van de Aziatische dvd's wil je meer weten ? De meesten kunnen zo gelezen worden van de foto. De IA serie doe ik niet weg, dat zijn alle 2-disc SE met sleeve en leuke gadgets erin.

Macresco zei:
Mag ik vragen waar ge die uitgaves van de Shaw Brothers hebt gevonden.
36th Chamber of Shaolin dus. Heb ze al maar nog nooit in die uitgaves gezien.
Ik zoek nog wat van die films dus kan ik daar misschien eens gaan kijken.

Kan je mij de namen van de chinese films geven, misschien zitten er een paar tussen die me aanstaan.
Ben trouwens ook geinteresseerd in de Infernal Affairs dvd's (als ze weggaan want ze staan niet in de lijst)

The_Poet

Legacy Member
Ghost in the shell I
Ghost in the shell II
FF VII
A Tale of Two Sisters
The village

15euro inclus

Michy_VI

Legacy Member
Starship Troopers
The Cell
Doom
Inspector Gadgets 2

20 incl?

Blord

Legacy Member
The_Poet zei:
Ghost in the shell I
Ghost in the shell II
FF VII
A Tale of Two Sisters
The village

15euro inclus
Dat is te weinig. Kilopost is al 4,30€. Ghost in the shell II krijg je erbij, is een copy. De FF VII is een 2-disc edition.
22€ incl.

Disco_Dave zei:
Krull
Gattaca, sealed, Superbit
Vanilla Sky
2046, collector's edition
27 inc?
Maak dat 28€ incl. van en we hebben een deal.
note: Gattaca is een regio3 dvd en ENG ondertiteld, maar wel superieur DTS superbit geluid.

Tha Sony zei:
Starship Troopers
The Cell
Doom
Inspector Gadgets 2

20 incl?
Ok, zie PM

Blord

Legacy Member
Gavin zei:
Wat bedoel je hiermee?

5 inc voor Finding Nemo..
Finding Nemo is 2-disc Speciale uitvoering met sleeve.
7,50€ incl.

Ghost in the shell II staat niet in lijst Te koop en wordt ook niet verkocht om misverstanden tegen te gaan.

Disco_Dave

Legacy Member
Blord zei:
Maak dat 28€ incl. van en we hebben een deal.
note: Gattaca is een regio3 dvd en ENG ondertiteld, maar wel superieur DTS superbit geluid.

Met regio 3 kan ik niet veel doen, heb geen regiovrije dvd. Ik bied dan 20 inc voor de resterende 3.

Yenneman

Legacy Member
*Aragami
*Appleseed
*Naked Weapon
*The Bride With The White Hair
*New Dragon Gate Inn
*Silmido
*Black Mask
*The Postman Fights Back
*Chungking Express
*Legend Of A Fighter

Indien deze allemaal te koop zijn (je zei toch dat de Aziatische ook te koop waren, niet?), bodje van €55 incl.
Indien je ze niet allemaal wegdoet, laat me weten welke wel.

Blord

Legacy Member
Yenneman zei:
*Aragami
*Appleseed
*Naked Weapon
*The Bride With The White Hair
*New Dragon Gate Inn
*Silmido
*Black Mask
*The Postman Fights Back
*Chungking Express
*Legend Of A Fighter

55€ is goed voor mij.
Wil je niet The Bride With The White Hair II en 2LDK erbij doen ?
Aragami en 2LDK zijn tweeluik van The Duel Project. Als je eentje gezien hebt, wil je de andere ook zien.

Yenneman

Legacy Member
Blord zei:
55€ is goed voor mij.
Wil je niet The Bride With The White Hair II en 2LDK erbij doen ?
Aragami en 2LDK zijn tweeluik van The Duel Project. Als je eentje gezien hebt, wil je de andere ook zien.

TBWTWH II heb ik niet zo'n lovende kritieken over gelezen, waar de eerste eigenlijk wel een klassieker was + 2LDK heb ik zelf al;)
Toch bedankt voor het aanbod.

Ik pm je mijn gegevens door.

Gavin

Legacy Member
Wtf, gisterennamiddag gekocht -> dezemorgen in de brievenbus :applause:!

berNd-

Legacy Member
Blord zei:
The Village
The 13th Warrior
A beautiful Mind, Sealed
Once upon a time in Mexico
The Girl next Door
Chocolat
Underworld
National Treasure
Three Kings
Un Long dimanche de financaille

Bod van 25 EUR mits goede staat, afhaling mogelijk :)

Blord

Legacy Member
lem zei:
Polar Xpres & Dark City = 10 incl
10€ is te weinig. Polar Express is een 2-disc special edition met sleeve. Ik wil minstens 13€ incl.

@berNd: LOL, ik ga jouw bod niet eens overwegen. :tongue:

Nog over :

Cocktail
Hildalgo
The Village
The 13th Warrior
Gone in 60 seconds, jaar 2000
Pretty Woman
A beautiful Mind, Sealed
Ellendige Avonturen
The One
Hellboy, 2-disc
Tears of the Sun
Johny Mnemonic
Men in Black I, 2-disc
Men in Black II, 2-disc
Once upon a time in Mexico
War of the Worlds
Tomb Raider, Cradle of Life
The Island
Un Long Dimanche de Fiancailles
The Last Samurai 2-disc
The Polar Express, 2-disc
Robots
The League of Extraordinary Gentlemen, 2-disc
i-Robot, 2-disc
Master of Commander, 2-disc
The Girl next Door
28 Days Later
Edward Scissorhands
Solaris
Pirates of the Caribbean, Curse of the black Pearl, 2-disc, 8€
Sahara
Jurassic Park III
U-571
Dark City
Hous on Haunted Hill
Van Helsing
Curse of the Ring, sealed, 2-disc
Two Moon Junction
The Human Stain
SkyCaptain and the World of Tomorrow, 2-disc
Gangs of New York, 2-disc
Chocolat
Jet Li and the Legend of the Red Dragon
Pulp Fiction
Apocalypse Now Redux
Dogville
The Frighteners
Underworld
Spiderman 2, 2-disc
A Tale of two Sisters
Snap Dragon
Immortals
Hulk, 2-disc
12 Monkeys
Supernova
National Treasure
2LDK
Final Fantasy The spirit within,2-disc, alleen de bonusdisc en doos, 2€
Pluto Nash
Red Planet
Cats & Dogs
Three Kings
Gattaca, sealed, Superbit, 10€
Signs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan