Archief - Digicorder + Belgacom hd decorder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

icegod

Legacy Member
Te koop:

- 1 Telenet digicorder HD (40€)
- 1 Belgacom decorder HD met 160GB harde schijf (50€)
- 1 B-box (20€)

Worden niet verzonden met de post, ik wil wel leveren in een omtrek van 10km van Aalst.

Tussen haakjes staan de meeneemprijzen.

Telenet digicorder zit in doos met handleidingen, maar geen scartkabels etc.

Belgacom decorder zit in doos, met handleidingen en alle kabels.

fredenevy

Legacy Member
bij de digicorder zit toch de smartcard en de voedingskabels he?
het is toch de Higd Definition digicorder he, dus met harde schijf? hoe groot is deze juist?

indien ja, wil ik wel de meeneemprijs bieden voor de digicorder...

icegod

Legacy Member
Ik heb juist eens gezien en smartcard zit erin. Als ik me niet vergis is dat 320 Gb harde schijf die erin zit. (verkoop deze voor een kennis, maar is juist dezelfde als de mijne en daar zit een 320gb hdd in)

Het is de hd versie.

Ik stuur je mail om af te handelen

R!|)|)L3R

Legacy Member
:offtopic: en tevens free up dan maar :p

Belgacom gebruikt geen smartcard.

spilliespeedy

Legacy Member
de telenet digicorder hd,

bedoel je de gewone digicorder of de hd digicorder, daar de laatste enkel in huurformule is en deze dus niet mag verkocht worden.

icegod

Legacy Member
Even gebeld naar mijn kennis:

Het gaat om een hd digicorder die idd normaal enkel beschikbaar is via huur. Maar het is echter zo dat mediamarkt een tijd lang deze heeft verkocht.

Na wat opzoekwerk heb ik gelezen dat het idd zo is dat mediamarkt deze heeft verkocht, maar blijkbaar in sommige gevallen telenet hierover lastig doet.

Om het zeker te spelen zet ik de digicorder niet langer meer te koop, kwestie voor problemen achteraf te voorkomen.

Abe

Legacy Member
Ik heb wel interesse in die Telenet digicorder HD (40€)
Indien ik deze zou kopen is dat op mijn verantwoordelijkheid.
Maar had wel graag geweten over welk type, model het hier juist gaat.

icegod

Legacy Member
Het is de digicorder met 320Gb, hdmi aansluiting en ondersteuning voor dolby suround 5.1

onderaan staat er "Model: Q77 - TLN"

Als je nog vragen hebt stel dan maar gerust.

spilliespeedy

Legacy Member
idd dat verhaal ken ik van de mediamarkt, als je belt naar telenet gaan die deze voor nieuwe personen niet willen activeren dat mogen ze niet doen (spreek uit ondervinding).

icegod zei:
Even gebeld naar mijn kennis:

Het gaat om een hd digicorder die idd normaal enkel beschikbaar is via huur. Maar het is echter zo dat mediamarkt een tijd lang deze heeft verkocht.

Na wat opzoekwerk heb ik gelezen dat het idd zo is dat mediamarkt deze heeft verkocht, maar blijkbaar in sommige gevallen telenet hierover lastig doet.

Om het zeker te spelen zet ik de digicorder niet langer meer te koop, kwestie voor problemen achteraf te voorkomen.

icegod

Legacy Member
En dat is dan ook de reden dat ik hem niet langer meer verkoop, zo weet ik zeker dat er niemand kan komen klagen of achter met problemen zou zitten omdat telenet hem niet wil activeren.

Dus alleen de belgacom decorder staat nog te koop.

Renaldo

Legacy Member
Weet jij of ik me iets van voordeel doe door mijn Philips router van belgacom te vervangen door die B-Box?

Amadeke

Legacy Member
is het een router met aansluiting voor 2 TV's?
indien ja = geen voordeel

Frank1234

Legacy Member
1 Belgacom decorder HD met 160GB harde schijf (50€)

50 incl

icegod

Legacy Member
Als je niet superver woont wil ik hem nog komen brengen. Of ik wil hem wel verzenden voor 50€ inc, maar dan wel zonder de doos en de kabels, dus enkel decoder + uiteraard afstandsbediening en voeding.

Frank1234

Legacy Member
woon in sint-truiden, dus wel ver, maar werk in brussel (centraal)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan