Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VinceFeet zei:Twee weken geleden met de Veyron 330 gedaan op de Autobahn. Ik wou hem tot 407 stampen maar ik werd opgehouden door een SLR die blijkbaar niet veel harder durfde dan 330. Zat ne jonge gast achter 't stuureek
met daarnaast nen dikken Duitser.

johan tb zei:Wasn't me ik ben 35 dus... think twice.![]()
VinceFeet zei:NOG maar 35, das nog jong hé!![]()
Nee serieus, als je 35 bent moet je toch slimmer zijn en geen zever liggen verkopen op een forum à la 'Ik heb met een Veyron tegen 407 over Hockenheim liggen scheuren!'. Als je dan nadien afkomt met een verhaaltje waarin je beweert dat je met een SLR hebt mogen scheuren... Dan kan je ons toch moeilijk kwalijk nemen dat we het niet geloven? Zo'n verhalen worden altijd erg wantrouwig bekeken, dus wanneer je dan al is betrapt bent op het verkopen van zever in pakskes...
Dus ik hoop dat het erg leuk was en dat je er een leuke ervaring aan hebt overgehouden, maar je begrijpt zelf ook wel dat niemand er één enkele fuck van gelooft op dit forum.
Stuur je me nog eens paar pics door van je hond?VinceFeet zei:NOG maar 35, das nog jong hé!![]()
Nee serieus, als je 35 bent moet je toch slimmer zijn en geen zever liggen verkopen op een forum à la 'Ik heb met een Veyron tegen 407 over Hockenheim liggen scheuren!'. Als je dan nadien afkomt met een verhaaltje waarin je beweert dat je met een SLR hebt mogen scheuren... Dan kan je ons toch moeilijk kwalijk nemen dat we het niet geloven? Zo'n verhalen worden altijd erg wantrouwig bekeken, dus wanneer je dan al is betrapt bent op het verkopen van zever in pakskes...
Dus ik hoop dat het erg leuk was en dat je er een leuke ervaring aan hebt overgehouden, maar je begrijpt zelf ook wel dat niemand er één enkele fuck van gelooft op dit forum.
syphon999 zei:Ja ik geloof er ook wel niets van, ge had op zen minst nen foto kunnen trekken met uwe gsm, bijna ieder gsm toestel heeft een camera. En dat iemand een wildvreemde met zen SLR laat rijden, en dan nog eens tegen 330 km/uur... Voor mij is het in ieder geval niet gebeurd.

PolletPoulet zei:gisteren was wel ziek, ik zat naast onze pa en die was een 170 aan het rijden op het uiterst rechtse (die autostrade in turnhout, met maar 2 baanvakken) en ineeens VLIEGT er echt nen auto ons voorbij.
die moet minstens 300 - 320 hebben gereden ofzo, die sjeesde echt SERIEUS hard voorbij. was echt van *flits*
heb wel niet gezien welke auto het was.
Was het geen getunde aixam van Geraardsbergen? :ironic:PolletPoulet zei:gisteren was wel ziek, ik zat naast onze pa en die was een 170 aan het rijden op het uiterst rechtse (die autostrade in turnhout, met maar 2 baanvakken) en ineeens VLIEGT er echt nen auto ons voorbij.
die moet minstens 300 - 320 hebben gereden ofzo, die sjeesde echt SERIEUS hard voorbij. was echt van *flits*
heb wel niet gezien welke auto het was.
dreet'n zei:Was het geen getunde aixam van Geraardsbergen? :ironic:

Dillyracer zei:Nog altijd niks geleerd eh
Die halen met gemak de 400...
|) ][ |V| ][;8826986 zei:Daarom rijd je nog niet altijd 400 he
PolletPoulet zei:gisteren was wel ziek, ik zat naast onze pa en die was een 170 aan het rijden op het uiterst rechtse (die autostrade in turnhout, met maar 2 baanvakken) en ineeens VLIEGT er echt nen auto ons voorbij.
die moet minstens 300 - 320 hebben gereden ofzo, die sjeesde echt SERIEUS hard voorbij. was echt van *flits*
heb wel niet gezien welke auto het was.
eniac zei:Kga toch eens mijn ogen moeten openhouden voor een badass Ibiza hier in Gavere![]()
rij nog veel in gavere rond op vrijdag-zaterdag-zondag. en het kleur is zwart met grijze spiegels ( is standaard bij de FR serie) kheb nu ook een forge blow off valve. dus als ik stop met gas geven is het pssstt 
|) ][ |V| ][;8831475 zei:Een porsche heeft toch gene limiter.