MilM
Legacy Member
Catscratch zei:Wa is't verschil?![]()
Da het irriterend is om te horen ?

Catscratch zei:Da gaat heel goe ja
En met al dat gevlam een gemiddeld verbruik van 8.4 liter ... zekerst niet slecht![]()
Gaat bij sportief gebruik toch nog veel stijgen ze


Alhoewel da met die Impreza's die ze hebben toch al wa moeilijker wordt.

Ik had het pedaal nog niet eens tegen de vloer.