Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBK zei:kheb 2 nachten geleden ff 180 gereden, lege autostrade en geen kans op flitsers, ik rij eerst en plots komt een vriendin van mij voorbij aan 150, vervolgens nog nen maat mij voorbij, ben ik er maar achter gegaan, alleen de golf 2 1.8 kon ik ni volgen ;(

da wel, ge moet wel weten dat ik een corsa heb bijgehaald, zegt wel genoeg over mijn skillz !!!Coolguy zei:OMG levensgevaarlijke streetracer!![]()
skelly_king zei:Meegereden me m'n stiefpa en da was 280![]()
edraket zei:auto?
DBK zei:da wel, ge moet wel weten dat ik een corsa heb bijgehaald, zegt wel genoeg over mijn skillz !!!
ComputerVISTA zei:Nee... ne velo!
pr0ph3t zei:180 met corsa, had nog genoeg over maar moest remmen... flitspaal alert!

boostah zei:tss met nen corsa, daar is nog veel meer uit te halen !![]()
Coolguy zei:Ziet ge wel dat de Corsa een rasecht racemachien is!
En teller of GPS?

ComputerVISTA zei:Hij zal van 2de naar neutraal geschakeld hebben en het niet gemerkt hebben!