Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijn89

Legacy Member
twas dus nen tjoener da k wou aanspreke dermee :p


j/k eh :)

maar das net iets te ver weg voor een stukske sticker :)

Stijn89

Legacy Member
valse info verstrekke ??


op ebay staat da me hope voor goei prijskes, ma dan heb ik weer 15 euro verzending aan men kloten

Crashtestdummy

Legacy Member
vandaag voorschot gegeven voor een bmw e30 316 ^^

1800 naft vant jaar 85, goed onderhouden, 2 klein builtjes derin ter grootte van een eurostuk, ma vo de rest perfect in orde volgens dak zag. heeft koud direct gestart, geen overdruk op de olie, aandrijving met ketting en 187.000km testritje mee gemaakt en alles zag en klonk ^^ er goed uit :D

gekocht voor 1100€ kdenk dak er meer plezier mee ga hebben dan me mijne escort geweest :D

CAS

Legacy Member
1100 voor ne 316? Ik heb er 3 die in totaal 750euro gekost hebben :cool:

Ge had moeten afbieden jong :D Maar ne super slechte deal ist in ieder geval ni. Hebde ééne met 5versnellingsbak? En hoeveel standen heeft u chauffage? Met wa chance ebde één van de eerste modellen. Hoewel da wel ambetant ga zijn als ge dan ergens tegen rijd en hem origineel wilt houden, maar laten we hopen da da ni gebeurd.

Stijn89

Legacy Member
nja pas toch maar op he, ge weet wie et is :p

maar ik hoop dat ge die e30 wat beter behandeld als uwe andere :D

Crashtestdummy

Legacy Member
CAS zei:
1100 voor ne 316? Ik heb er 3 die in totaal 750euro gekost hebben :cool:

Ge had moeten afbieden jong :D Maar ne super slechte deal ist in ieder geval ni. Hebde ééne met 5versnellingsbak? En hoeveel standen heeft u chauffage? Met wa chance ebde één van de eerste modellen. Hoewel da wel ambetant ga zijn als ge dan ergens tegen rijd en hem origineel wilt houden, maar laten we hopen da da ni gebeurd.
tis ene me 5 vernsellingen, rn kzal em behandelen alsof het men eigen kind is ;)

[MJ]

Legacy Member
Wegens gezinsuitbreiding doet mijn collega haar 325i weg. Voor een 3000 euries mag m weg - geen gekke prijs denk ik. Kijk ff op Kapaza voor alle info.

http://www.kapaza.be/Autos/BMW/8402300/BMW_325i.html

bmw1jq4.jpg


bmw2ds7.jpg

Poepoei

Legacy Member
n.t zei:

Is dat te doen als eerste auto? ('t Is nog wel een paar maanden voor ik mijn praktijkexamen kan gaan afleggen, maar dat is niet per se een nadeel imo. Dan ben ik verplicht mijn vader overal mee te nemen en ga ik er ook geen zotte toeren mee uithalen :p Dan ben ik hem ook al wat gewoon voor ik er alleen mee de baan op mag :))

Anders zou ik toch wel eens een kijkje willen gaan nemen :)

Crashtestdummy

Legacy Member
das ene me riem ipv een ketting en hij is niet gekeurd voor verkoop dragon

Poepoei

Legacy Member
Ne riem is op zich niet zo'n probleem he.. Vraagt gewoon meer onderhoud. Heb mij geïnformeerd, en de riem heeft 27000 km. Die kan dus in principe nog wel een 10000 km aan. Maar heb ook gevraagd achter keuring. Hij laat hem niet keuren omdat de auto niet is ingeschreven, en niet ingeschreven betekent geen testrit. En ne auto kopen zonder keuring en/of testrit zie ik niet echt zitten... :)

Soundstorm

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Ne riem is op zich niet zo'n probleem he.. Vraagt gewoon meer onderhoud. Heb mij geïnformeerd, en de riem heeft 27000 km. Die kan dus in principe nog wel een 10000 km aan. Maar heb ook gevraagd achter keuring. Hij laat hem niet keuren omdat de auto niet is ingeschreven, en niet ingeschreven betekent geen testrit. En ne auto kopen zonder keuring en/of testrit zie ik niet echt zitten... :)
Ik heb de mijne gekocht op ebay. Dus enkel afgegaan op foto en beschrijving. Geen testrit, en tijdens op de remork rijden draaide de motor slecht.
Maar wel een goede koop gedaan!

Meer dan 1000€ zou ik nu wel nie geven voor een standaard 316i ;) (en zelfs da zou ik er eigenlijk nie voor over hebben)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan