Zou graag even de meningen horen over het volgende:
Qua bedrijfswagen zal de volgende (vrij zeker) de Superb worden, ben Audi/VW ook gaan doen maar de Superb ben ik het meest fan van. Naar budget toe is het wat passen met al grootste verschil de motorisatie. Ik heb een testrit gedaan met de 1.6 manueel en deze vond ik nét te licht uitvallen. Verandert dit veel als je naar automatisch gaat? Opties zouden 1 van volgende 2 zijn:
Optie 1;
Superb 2.0 manueel
Ambition uitvoering
Corporate pack
Ambition GPS
Ambition Comfort pack
Trekhaak
Is een mooi uitgeruste wagen standaard dus bovenstaande kan ik zeker mee leven
óf optie 2:
Superb 1.6
Style pack
style gps
style comfort
Corporate pack
Light Assist, Lane assist & Blind spot detectie
Trekhaak
Style premium 2 uitvoering (lederen interieur)
Canton Sound system
Adaptive cruise control
Bij die laatste zit zowat alles dat ik zou willen hebben er dus op. Ik neig dus eerder naar die optie (ook voor de automatic), tenzij het echt niets van verschil maakt met de manuele, dan twijfel ik echt over of de motorisatie gaat volstaan. Tis niet dat ik er zot mee wil doen, als hij vlot meegaat in het verkeer ipv dat ik telkens een aanloop moet pakken om iemand in te halen is het wat mij betreft al voldoenden.
alvast bedankt voor de meningen!