Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nazaar zei:hij heeft die a-data vitesta overgekocht van easypanic, die der 320 mee gehaald had dacht ik
mja ik zou zo'n ram eerder kiezen voor een a64 systeem, dat zeer hoge (+300) fsb/HTT kan halen. Voor socket A zou ik toch bh-5 of dergelijke kiezen...
, kan fout zijn natuurlijk
.
Massman zei:DFI lanparty/infinity of Abit NF7-S rev 2.0![]()
Davion zei:DFI LanParty nF2 B met als ram
GSkill PC4400 (Altijd Samsung TCCD-F chips op Brainpower PCB)

Cranox zei:Prijs van de DFI , tussen 250 en 300€ ...
BerT zei:Ik vind het gewoon nu iets te riskant om over te schakelen... teveel veranderingen![]()