Archief - telemeter de hoogte in zonder iets te doen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

De SkeEvN

Legacy Member
2 dagen geleden melding gekregen dat we het internet:
ofwel
zonder kosten vertraagd door kunnen doen
per MB betalen
ofwel maandelijks volume omhoog doen..


nuja kan zijn want had al wat gedaan en d8 aan de 10gb te zitten
ga ik naar de telemeter om te zien en blijkt dat het 30gb is en die vol zit :wtf:
heb al bij al mss tegen de 10gb gedownload aangezien ik al altijd heb rekening gehouden dat het maar 10 is...

uit reden dat ik volledig internet nodig heb 2gb maandelijks bijbesteld ok alles loopt trug vlotjes... nu 2 dagen later krijgek dat weer...:eek:
kheb begot 300mb aan download gehad den eerste dag, kijkek naar detail telemeter en staat op men 300mbdownload dioe dag 1.5gb en gisteren 9xx (terwijl het inet enkel gebruikt werd voor msn facebook en wat opzoekwerk)


dus waar de fck zit al de rest van het verbruik?
kzie ook da dienen digibox hier meestal aanligt ookal ligt tv niet aan maar dit zit tog niet op de telemeter?

Bouver

Legacy Member
Draadloos? Zo ja, beveiligd? Nee: kans dat er iemand op uw netwerk zit.

Edit: Kijk ook eens of ge geen programma's hebt zoals limewire enzo die uploaden.

De SkeEvN

Legacy Member
draadloos is me paswoord
en limewire en dergelijke liggen ook af

enigste datk heb gedownload was via nen website en geen dl programma

Bouver

Legacy Member
Verander eens het paswoord van uw draadloos netwerk, kijk dan als het nog voorkomt. Heb je telenet of adsl?

kingjulie

Legacy Member
Alle routers die ik ooit had hebben een logboeksysteem op hun adres (192.168.(hangt af van router welk nummer).(hang af van router))

Bouver

Legacy Member
kingjulie zei:
Alle routers die ik ooit had hebben een logboeksysteem op hun adres (192.168.(hangt af van router welk nummer).(hang af van router))

Als hij telenet heeft is het niet zeker dat hij een router heeft want telenet plaatst geen routers, enkel access points en switches.

acher710

Legacy Member
Ja maar heb je een wep of wap code?
Want wep heb je in 5 minuten gehackt.

acher710

Legacy Member
Weet je het zeker dat het wpa? Is want telenet werkt meestal nog standaart met wep. Zoals onze buurvrouw heeft juist draadloos internet van telenet met WEP.

Exit

Legacy Member
bouvere zei:
Heb je telenet of adsl?

titel zei het ook al hoor ... telemeter ...

als de digibox goed is verbonden en een juist ip krijgt lomt dat niet op telemeter neen
anders komt dat WEL op telemeter ...

digibox moet aan switch en niet aan router en z'n ip moet 10.10.x.x.... zijn


in router inloggen en client list nakijken of er geen onbekende clients zijn verbonden (geweest)

acher710

Legacy Member
ej wij hebben digitaal tv van telenet en wij hebben overlaatst een probleem mee gehad er was een werknemer van telenet die had da gehacht en haalde maar bestelde maar films en zo dus nu laten we die internet draat er uit

Mr. Humphries

Legacy Member
acher710 zei:
ej wij hebben digitaal tv van telenet en wij hebben overlaatst een probleem mee gehad er was een werknemer van telenet die had da gehacht en haalde maar bestelde maar films en zo dus nu laten we die internet draat er uit

Na je bericht ontcijferd te hebben, kan ik je zeker aanraden om dat te melden bij telenet en eventueel zelfs de politie, als dat al niet gebeurd is natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan