De SkeEvN
Legacy Member
2 dagen geleden melding gekregen dat we het internet:
ofwel
zonder kosten vertraagd door kunnen doen
per MB betalen
ofwel maandelijks volume omhoog doen..
nuja kan zijn want had al wat gedaan en d8 aan de 10gb te zitten
ga ik naar de telemeter om te zien en blijkt dat het 30gb is en die vol zit
heb al bij al mss tegen de 10gb gedownload aangezien ik al altijd heb rekening gehouden dat het maar 10 is...
uit reden dat ik volledig internet nodig heb 2gb maandelijks bijbesteld ok alles loopt trug vlotjes... nu 2 dagen later krijgek dat weer...
kheb begot 300mb aan download gehad den eerste dag, kijkek naar detail telemeter en staat op men 300mbdownload dioe dag 1.5gb en gisteren 9xx (terwijl het inet enkel gebruikt werd voor msn facebook en wat opzoekwerk)
dus waar de fck zit al de rest van het verbruik?
kzie ook da dienen digibox hier meestal aanligt ookal ligt tv niet aan maar dit zit tog niet op de telemeter?
ofwel
zonder kosten vertraagd door kunnen doen
per MB betalen
ofwel maandelijks volume omhoog doen..
nuja kan zijn want had al wat gedaan en d8 aan de 10gb te zitten
ga ik naar de telemeter om te zien en blijkt dat het 30gb is en die vol zit

heb al bij al mss tegen de 10gb gedownload aangezien ik al altijd heb rekening gehouden dat het maar 10 is...
uit reden dat ik volledig internet nodig heb 2gb maandelijks bijbesteld ok alles loopt trug vlotjes... nu 2 dagen later krijgek dat weer...

kheb begot 300mb aan download gehad den eerste dag, kijkek naar detail telemeter en staat op men 300mbdownload dioe dag 1.5gb en gisteren 9xx (terwijl het inet enkel gebruikt werd voor msn facebook en wat opzoekwerk)
dus waar de fck zit al de rest van het verbruik?
kzie ook da dienen digibox hier meestal aanligt ookal ligt tv niet aan maar dit zit tog niet op de telemeter?