sLop
Legacy Member
Hip hoi .. krijg ik mn nieuwe pc toegestuurd vandaag , wil ik er xp gaan op instaleren , nu word die schijf langs geen kanten herkend bij het installen. Ik zie wel dat de schijf zelf herkend word in de bios maar bij xp setup krijg ik de melding dat er geen opslagruimte gevonden is.
spec :
asus a8v deluxe
amd 64 3500+
wd 200gb sata
De sata zit aangesloten op de southbrigde en bij het 'f6' procedure wil hij de diskette gewoon niet herkennen. Ook het promise fasttrack gedoe uitschakelen haalt niet veel uit.
Iemand een id?
Alvast bedankt !
spec :
asus a8v deluxe
amd 64 3500+
wd 200gb sata
De sata zit aangesloten op de southbrigde en bij het 'f6' procedure wil hij de diskette gewoon niet herkennen. Ook het promise fasttrack gedoe uitschakelen haalt niet veel uit.
Iemand een id?
Alvast bedankt !



...