webster
Legacy Member
Ik heb al enkele jaren een externe harde schijf van Western Digital van 1 TB.
Die werkte in het begin goed, maar al een aantal jaren valt die soms plots uit en kan mijn laptop hem opeens niet meer vinden. Tot een bepaald moment dat hij opeens wel terug verschijnt (zeer onregelmatig)
Ik heb de schijf wel al regelmatig vervoerd in mijn rugzak, maar nog nooit laten vallen of serieuze botsingen mee gemaakt.
Dit is zeer irritant als ik iets wil gebruiken dat erop staat of als ik bestanden wil overzetten (heb normaal SP2 met usb2.0).
Ik heb onlangs een nieuwe gekregen, hiermee werkt alles perfect, is nog nooit uitgevallen ofzo.
Ik heb dan ook alles overgezet (heeft een week geduurd, want snelheid was ook niet alles) en wou hem formatteren omdat dit mss zou helpen.
Snelformatteren lukt, want is direct gedaan. Gewoon formatteren heb ik al 2 keer geprobeerd, maar omdat dit lang duurt is hij al 2 keer weggevallen en dus onderbroken.
Wss scheelt er iets mee en moest ik er veel rapper mee terug naar de winkel, maar dit is nu te laat. Tenzij iemand een oplossing weet ?
alvast bedankt
Die werkte in het begin goed, maar al een aantal jaren valt die soms plots uit en kan mijn laptop hem opeens niet meer vinden. Tot een bepaald moment dat hij opeens wel terug verschijnt (zeer onregelmatig)
Ik heb de schijf wel al regelmatig vervoerd in mijn rugzak, maar nog nooit laten vallen of serieuze botsingen mee gemaakt.
Dit is zeer irritant als ik iets wil gebruiken dat erop staat of als ik bestanden wil overzetten (heb normaal SP2 met usb2.0).
Ik heb onlangs een nieuwe gekregen, hiermee werkt alles perfect, is nog nooit uitgevallen ofzo.
Ik heb dan ook alles overgezet (heeft een week geduurd, want snelheid was ook niet alles) en wou hem formatteren omdat dit mss zou helpen.
Snelformatteren lukt, want is direct gedaan. Gewoon formatteren heb ik al 2 keer geprobeerd, maar omdat dit lang duurt is hij al 2 keer weggevallen en dus onderbroken.
Wss scheelt er iets mee en moest ik er veel rapper mee terug naar de winkel, maar dit is nu te laat. Tenzij iemand een oplossing weet ?
alvast bedankt
