Carrotman
Legacy Member
Kweet ni hoe het komt ma de laatste dagen krijg ik altijd een tuuteke (beep) en das altijd als ik game (cod: uo).. 't is van gisteren begonnen en khoor dus altijd zo van die tuut's (beepkes) van windows 
ne maat van mij zei dat het door mijne pc komt, omdat hij te heet/warm staat, want hij staat idd heel veel aan..

ne maat van mij zei dat het door mijne pc komt, omdat hij te heet/warm staat, want hij staat idd heel veel aan..

ben nu aant scanne en heeft er al 4 gevonde
vind ik echt wel geslaagd
)


