nazaar
Legacy Member
hello
ik wou derjuist winxp opnieuw installen, maar het gaat niet. Ik kan mijn schijf dus formatteren, de nodige bestanden worden gekopieerd, PC reboot. Ik start niet op met cd, maardan blijft het steken.
Ik heb nu wel zo een gemodde oc-bios voor mijn mobo waar bijna alle opties op disabled staan (voor optimale performance.) Kan het zijn dat ik ergens een optie terug moet aanzetten opdat hij wel verder wil ?
PS het is een nieuwe harde schijf, nog nooit gebruikt (160gig van maxtor)
ik wou derjuist winxp opnieuw installen, maar het gaat niet. Ik kan mijn schijf dus formatteren, de nodige bestanden worden gekopieerd, PC reboot. Ik start niet op met cd, maardan blijft het steken.
Ik heb nu wel zo een gemodde oc-bios voor mijn mobo waar bijna alle opties op disabled staan (voor optimale performance.) Kan het zijn dat ik ergens een optie terug moet aanzetten opdat hij wel verder wil ?
PS het is een nieuwe harde schijf, nog nooit gebruikt (160gig van maxtor)

