Fr@gsta
Legacy Member
hallo,
ik zat net wat te lezen op xtremesystems toen ik op deze interessante thread stuitte:
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=44581
De hele 6800 AGP reeks zou met een defect onboard videoprocessor zitten, dwz dat hardwarematige video encoding/decoding uit den boze zijn
nVidia geeft die zelf toe en zeggen dat ze het oplossen in volgende driverreleases. Hoewel dat een verkeerd ingebakken process niet softwarematig te herstellen valt.
Aangezien een tal van mensen op dit forum een 6800 GT/ultra bezitten zou ik dit door jullie bevestigd willen zien. Kunnen jullie iets meer vertellen over de kwaliteit van de afgespeelde DVD's-Xvid-Divx-... en ook eens kijken naar de cpu load als ge fullscreen naar een filmje kijkt. Enkel om na te gaan of dit geen hoax is.
Indien niet, wat wil zeggen dat de 6800 effectief een verkeerd ingebakken videoprocessor bezitten, is allesinds geen goede reclame voor nVidia.
Ik ben zeer benieuwd, mede door het feit dat ik net zelf zo een kaart heb besteld. Anders zal het toch ATi worden voor mij.
ik zat net wat te lezen op xtremesystems toen ik op deze interessante thread stuitte:
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=44581
De hele 6800 AGP reeks zou met een defect onboard videoprocessor zitten, dwz dat hardwarematige video encoding/decoding uit den boze zijn
nVidia geeft die zelf toe en zeggen dat ze het oplossen in volgende driverreleases. Hoewel dat een verkeerd ingebakken process niet softwarematig te herstellen valt.
Aangezien een tal van mensen op dit forum een 6800 GT/ultra bezitten zou ik dit door jullie bevestigd willen zien. Kunnen jullie iets meer vertellen over de kwaliteit van de afgespeelde DVD's-Xvid-Divx-... en ook eens kijken naar de cpu load als ge fullscreen naar een filmje kijkt. Enkel om na te gaan of dit geen hoax is.
Indien niet, wat wil zeggen dat de 6800 effectief een verkeerd ingebakken videoprocessor bezitten, is allesinds geen goede reclame voor nVidia.
Ik ben zeer benieuwd, mede door het feit dat ik net zelf zo een kaart heb besteld. Anders zal het toch ATi worden voor mij.
Zolang dat het maar geen pron is want temps stijgen daar hard van 

