$kullrider
Legacy Member
ik weet niet of dit het fuiste forum is om dit te posten maar mijn probleem is dat mijn pc de laatste tijd meer en meer begint uit te vallen tijdens het gamen. Het is begonnen met nfsu2 te spelen. Daarna gebeurde het ook bij Men of Valor, Flatout en nu ook bij Prince of Persia. Flatout en nfsu2 heb ik dan uiteindelijk kunnen spelen door de resolutie te verlagen en aa af te zetten maar normaal moet mijn pc al die spellen aankunnen want bijvoorbeeld rome total war kan ik op vol detail draaien. Mijn pc is een pentium 4 3ghz, Radeon 9800xl en 512 mb ram. PoP kan ik alleen spelen op 800x600 en als ik het spel weer afsluit valt hij toch nog uit, en MoV heb ik gewoon opgegeven
. Ook mohpa valt uit tenzij ik de pixel shader op 1.1 zet maar mijn 3d-kaart moet normaal 2 kunnen ondersteunen. Ik heb al op andere forums gepost maar daar zeggen ze dat het vanalles kan zijn. Mijn koeling, of mijn 3d-kaart of zelfs mijn cpu. Weet er iemand soms concreet wat het is??
Thx.
(btw mijn pc is van de aldi, wat misschien al veel zegt, en als ik hem moet binnendoen duurt het waarschijnlijk minstens 1 maand voor ik hem terugheb
dus hopelijk is er andere oplossing
)
. Ook mohpa valt uit tenzij ik de pixel shader op 1.1 zet maar mijn 3d-kaart moet normaal 2 kunnen ondersteunen. Ik heb al op andere forums gepost maar daar zeggen ze dat het vanalles kan zijn. Mijn koeling, of mijn 3d-kaart of zelfs mijn cpu. Weet er iemand soms concreet wat het is??Thx.
(btw mijn pc is van de aldi, wat misschien al veel zegt, en als ik hem moet binnendoen duurt het waarschijnlijk minstens 1 maand voor ik hem terugheb
dus hopelijk is er andere oplossing
)
ourcen. Tis een goedkopen kutram (1024MB) van een bedrijf die nu failliet is.

