Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BerT zei:Ja ik zit in gewone aso school en moet mn eindwerk presentatie doen over overklokken .
Verklarende woordenlijst etc ... helpen al veel .
Zou het toegestaan zijn als ik in de toekomst dit topic gebruik voor mijn vragen ?
Of verkiezen jullie liever ander topic ?
eraserke zei:een eindwerk schrijven over iets waar ge totaal noob in zijt???
das ni echt verstandig...ma soit





BerT zei:Ik denk dat ik niet echt noob ben
Ik ga al redelijk lang mee over dit forum en weet aardig genoeg hoor ...
Maar toch bedankt
Idd , de uitdaging is groter en is ook beetje test om te zien of ik wel iets kan overbrengen , met verband naar de toekomst toe .
Ik heb niet gezegd dat ik er niets over wist maar dat men klasgenootjes er niets over wisten .
Gelieve na te denken voor je mij attackeerd , je aanval was gelogged als personal attack ze
Edit :
Ok mijn post was duidelijk onduidelijk
mijn excuses hiervoor![]()
...ik heb zelfs complete presentatie toegestuurd gekregen op dvd...met filmkes en al...wittekakker zei:FSB staat niet voor een snelheidsbenaming maar voor een bus-protocol.
Het protocol dat gebruikt wordt om te communiceren tussen de onderdelen bij hedendaagse pc's noemt men de 'front side bus'. Of vat ik het verkeerd op?
Trouwens ga je in handleidingen ook meestal de engelse termen terugvinden denk ik. Zo moeilijk zijn ze nu ook niet, je kan ze gemakkelijk zelf (vrij) vertalen.
Men neefke is ook aan zo'n eindwerk bezig, is niet altijd simpel om alles van de eerste keer te begrijpen. Tip: als je je eindwerk echt goed wilt doen (zodat je er zelf ook nog wat aan hebt): zoveel mogelijk forums volgen over hardware en overclocken.
Het komt dan wel vanzelf als je genoeg interesse toont. Het vraagt imho wat tijd om alles uit elkaar te houden en dan nog eens alles te begrijpen.
kunde u lijstje dan hier is posten voor 18.00u zondag?BerT zei:ja daar had ik nog niet te nijg aan gedacht .. merci![]()
