Conqie
Legacy Member
sorry voor de zoveelste repost ...
maar ik ben er nog steeds nie uit welke grakka ik nu zou neme.
de 6600 gt(XFX of sparkle) is het gemakkelijkste te verkrijge voor mij,
of de 6800 le(aopen) die een paar euro goeiekoper is .
de preformance ligt bij stock clocks veel hoger bij de 6600 gt
maar als de flash lukt bent ge beter af me ne 6800 le (wat wel een risico is natuurlijk)
kan het bv zijn da ge 9 van de pipes vrij hebt of werkt dan enkel per paar ofzo
8;10;12;14;16 of per 4 ?
voort moment heb ik ook een 300 watt voedingske steke ,noname spijtig genoeg,zou da voldoende zijn voor oftewel de 6800 le of de 6600gt?
En heeft er niemand een deftige vergelijking tusse de preformance van die kaartjes als ge bv 14 pipes of 12 hebt tegenover de 6600 gt @ stock en geoc'ed..
nu was ik indien ik de 6600 gt zou neme
nog aant twijfele tusse de XFX en de sparkle versie
de sparkle versie heeft 100 mhz trager geheuge(1000vs900)
maar is wel een goedkoper en is in stock in hofline)
en euh gaat men geheuge(2*256 pc2100,266mhz) geen geweldige bottleneck vormen?
maar ik ben er nog steeds nie uit welke grakka ik nu zou neme.
de 6600 gt(XFX of sparkle) is het gemakkelijkste te verkrijge voor mij,
of de 6800 le(aopen) die een paar euro goeiekoper is .
de preformance ligt bij stock clocks veel hoger bij de 6600 gt
maar als de flash lukt bent ge beter af me ne 6800 le (wat wel een risico is natuurlijk)
kan het bv zijn da ge 9 van de pipes vrij hebt of werkt dan enkel per paar ofzo
8;10;12;14;16 of per 4 ?
voort moment heb ik ook een 300 watt voedingske steke ,noname spijtig genoeg,zou da voldoende zijn voor oftewel de 6800 le of de 6600gt?
En heeft er niemand een deftige vergelijking tusse de preformance van die kaartjes als ge bv 14 pipes of 12 hebt tegenover de 6600 gt @ stock en geoc'ed..
nu was ik indien ik de 6600 gt zou neme
nog aant twijfele tusse de XFX en de sparkle versie
de sparkle versie heeft 100 mhz trager geheuge(1000vs900)
maar is wel een goedkoper en is in stock in hofline)
en euh gaat men geheuge(2*256 pc2100,266mhz) geen geweldige bottleneck vormen?

. als je voor een 6800LE gaat dan pak je best de xfx. als je meer wil weten dan moet je es naar hier gaan :
)
)