Archief - de MX1000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ben je voor of tegen draadloze muizen


  • Totaal aantal stemmers
    111
  • Opiniepeiling gesloten.

papabear69

Legacy Member
Ik heb hier een review gelezen op de site over de MX 1000 ===> weinig slechte commentaar overgehoord.
Maar ze is draadloos en zijn draadloze muizen niet trager in het verzenden van informatie? Dus latere notering van reflexen dus trager met gamen? Klopt dit wat ik zeg of :crazy:

Davion

Legacy Member
Voor, draad houd wat tegen en zit in mijn weg, kheb een 'vrijer' gevoel zonder draad, van die LAG mer ik met men MX700 niets

LSDsmurf

Legacy Member
Ik heb de MX700 ongeveer 2 jaar gebruikt, en de MX1000 nu al een maand en ik ben er neig tevreden van.

Van lag merk ik eigelijk niets en zoals gezegd geeft een cordless mouse een vrijer gevoel.

vinteg

Legacy Member
man da iedereen over da gewicht zaagt, daar zeg kik mer 1 ding op: pussy's :D
toen kik die voor eerste keer vastpakte wast idd wel wa zwaarder dan standaart logitech mouske, mer da is toch ni immens, na 2 minuten zijde da gewend

SouLr@v3N^

Legacy Member
Voor / tegen : Ik heb 2 jaar MX700 gehad en was enorm goede muis en nooit last mee gehad juist 1 immens prob en dat was de lader van de oplaadbare batterij, die deed zijn werk absoluut niet naar behoren. Dat ding werkte amper en na tijd gewoon niet meer en dan besloten om maar een MX510 te kopen.

De MX510 zijn draad stoord me totaal niet omdat ik goede muismat heb van fUNC met clip om draad vast te maken + de muis is zelfs iets beter nog in games imo.

Besluit: muizen met draad zijn nog altijd gemakkelijker als het aankomt op levensduur volgens mij + op lans is het veel gemakkelijker zonder die ambetante lader bij een draadloze muis. Maar dat wil niet zeggen dat ik tegen draadloze muizen ben. Gewicht dan: dat stoord me nix of het iets zwaarder is of iets lichter, ik vind zwaarder soms zelfs beter aanvoelen.

papabear69

Legacy Member
Heb de mw 1000 gekocht maar deze doet vrij raar bij bf:v als ik draai gaat dat precies in schokken. hoe los ik dit op?
Nog iemand problemen met de MX 1000 gehad?

papabear69

Legacy Member
drivers voor een muis ? Is er dat nu ook al.
IK heb alleen de bijhorende cd geinstalleerd maar daar heb'k niets van drivers gezien.
Wil je me mischien een link geven waar ik drivers kan dowloade voor de mx 1000

Den Deze

Legacy Member
Met of zonder draad speelt geen rol bij mij, heb juist mijn mx500 in de kast gestoken en gebruik nu al een goeie week de mx1000, zeer goeie muis, beter als mijne mx700 :niceone:

papabear69

Legacy Member
ja, ik heb hem ook. Maar heb precies tijdens het game muislag. Heb jij die cd met bijhorende software geinstalleerd ?
Ik wel maar als ik de scrol knop links of rechts beweeg loopt dat geinstalleerde progrmma vast. Wel raar.

Gamedude

Legacy Member
ben zelf nog aan het twijfelen of ik voor een draadloze of ene met ne draad ga: de mx 1000 of de mx 510
vond persoonlijk wel dat die mx 1000 een vrij brede muis is, zeker t.o.v de mx 510

ZyphO

Legacy Member
ik ben content van mijne MX500. voorkeur nog altijd voor de draad :).

maar moest mijne mx500 het ooit begeven stap ik wel over naar de mx1000

Den Deze

Legacy Member
MX1000 ligt veel beter in de hand als de mx500 vind ik persoonlijk.
En ik heb gewoon de software van logitech gedownload, nog ni echt 100% but it's working :)

Nullius

Legacy Member
Pff, lag in games door uw muis voelt ge echt ni zenne.
Het kan zijn dat er slechte ontvangst is ofzo dat ge lag krijgt, maar niemand gaat mij overtuigen dat hij met een perfect werkende draadloze muis slechter speelt.

En dat gewicht is volgens mij gewoon een pluspunt ... ge hebt meer precisie.
Met gamen heb ik echt geen last van mijn muis (MX700).

equa

Legacy Member
die draad bij mijn vroegere draad stoorde echt wel...
nu mx700 en 'k ben er zeer content van

donkey_thong

Legacy Member
ik ben blij met men draad, heb men mx700 verkocht, echt niets waard. Pilot mouses all the way :niceone:

Den Deze

Legacy Member
Ik merk persoonlijk weinig verschil in games me mijn muis met/zonder draad. Ok, als ge naar andere muis overschakelt is da ff wennen ma eens ge da gewoon zijt... :)

spectrious

Legacy Member
In you we trust :unsure:

Kheb nen desktop set gekocht den 320 ,twas ma 30 € ik zie eiegenlijk het nut nie in van een dure muis ;alhoewel die MX'jes nie al te veel kosten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan