azzurri
Legacy Member
Ik ga naar winkel, ik vraag 2x ram latjes van 512 voor mijn nieuwe comp (zie sig). Ze zeggen da ze enkel apacer emmen. K zeg ok dat merk valt nog mee. Ik kom er mee thuis ik kijk hier eens op lavaly's en ik zie duidelijke verschillen wat wel raar is neen. Kunnen jullie mij aub dit eens uitleggen en zeggen of ik hier terug mee moet gaan of?
Eerste slot=
DIMM2: Apacer Tech. 512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-4-4-8 @ 200 Mhz) (2.5-3-3-7 @ 166 Mhz) (2.0-3-3-6 @ 133 Mhz)
Tweede slot=
Veld Waarde
DIMM2: Apacer Tech. 512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-4-4-8 @ 200 Mhz) (2.5-3-3-7 @ 166 Mhz) (2.0-3-3-6 @ 133 Mhz)
help plz als ze bij mijn kloten hebben moet ik hard gaan van mijn voeten gaan maken.
en wrom krijg ik hier 3x een waarde nekeer op 200mhz nekeer op 166mhz en nekeer op 133mhz?
Eerste slot=
DIMM2: Apacer Tech. 512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-4-4-8 @ 200 Mhz) (2.5-3-3-7 @ 166 Mhz) (2.0-3-3-6 @ 133 Mhz)
Tweede slot=
Veld Waarde
DIMM2: Apacer Tech. 512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-4-4-8 @ 200 Mhz) (2.5-3-3-7 @ 166 Mhz) (2.0-3-3-6 @ 133 Mhz)
help plz als ze bij mijn kloten hebben moet ik hard gaan van mijn voeten gaan maken.en wrom krijg ik hier 3x een waarde nekeer op 200mhz nekeer op 166mhz en nekeer op 133mhz?
