Fatalix
Legacy Member
Hi,
Zijn er nog mensen met bovengenoemde problemen?
Elke paar uur (dit wisselt af) valt m'n internet een paar minuten weg. Een snelle ipconfig /release + /renew lost het sneller op, maar mn internet valt dus weg.
Verder heb ik soms WiFi, soms niet. Er zitten hier wel 3-4 mensen tegelijk op WiFi, maar dan nog.
Ik heb belgacom helpdesk gebeld, deze beweren natuurlijk dat dit absoluut niet aan de hardware kan liggen (lijntest gedaan en die was goed). Ik heb deze problemen op een xp systeem, windows 7 systeem én mac OS. Wsl ligt het dus wel aan de bbox2.
Router heeft standaard instellingen, niets aangepast.
Iemand met hetzelfde?
Zijn er nog mensen met bovengenoemde problemen?
Elke paar uur (dit wisselt af) valt m'n internet een paar minuten weg. Een snelle ipconfig /release + /renew lost het sneller op, maar mn internet valt dus weg.
Verder heb ik soms WiFi, soms niet. Er zitten hier wel 3-4 mensen tegelijk op WiFi, maar dan nog.
Ik heb belgacom helpdesk gebeld, deze beweren natuurlijk dat dit absoluut niet aan de hardware kan liggen (lijntest gedaan en die was goed). Ik heb deze problemen op een xp systeem, windows 7 systeem én mac OS. Wsl ligt het dus wel aan de bbox2.
Router heeft standaard instellingen, niets aangepast.
Iemand met hetzelfde?


