Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gigi zei:zijn er ook nadelen t.o.v. ata?


slash zei:wa ik gevonde had is da ge nu niemeer moet kieze oft master of slave moet zijn![]()



Mr. M zei:ja ma meestal 133 omda het veel via de PCI poorten gaat of het geen native sata is, maar gewoon een convertor in de hardeschijf die ata naar sata omzet
er zijn maar weinig sata opstellingen die werkelijk 150 halen zenne
over da verdelen hebde wel gelijk, ma ik denk ni da ge da zo hard merkt als da het lijkt
tis ni alsof de procedure scheduler da ni verdeeld ofzo he
als gij bijvoorbeeld winamp en nen browser open doet gaat da ook ni den helft trager dan als ge alleen winamp of alleen die browser ope doet he
gigi zei:tis de bedoeling als vaste en enkele schijf waar mijn win Xp op komt zonder bijkomende extra schijven.
dus denk ik dat ik best ata neem om op te booten?
jep kan k me idd wel voorstellen dat het kleine verschil op grote hoeveelheden data wel wat gaat uitmakenMr.Alien zei:Bij normaal gebruik zal je hier idd niet veel merken maar bij het verplaatsen vangrote hoeveelheden data tussen deze 2 schijven wel hoor.
)
.
.
. Nu heb je meesta 4 - 6 soms 8 S-ATA controllers op de nieuwe mobo's. Koop je een nieuwe HD van 500GB (wat volgens mij toch al mogelijk is) ben je toch wel even zoet niet ? Laat het dan nog 300GB zijn, vind ik ook als genoeg hoor 