Archief - 65°c Amd 64 3500+?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eXiled

Legacy Member
Is dit een normale temperatuur? Volgens mij nie.. Ik heb heel het systeem zelf ineengestoken maar niks veranderd in de bios.. Is er iets wa ik kan doen om het te verlagen? Case heeft zelfs nog is 3 koeleders erbovenop...

Fan draait op 3900RPM

Fraggie

Legacy Member
wanneer je pc niets aan het doen is?
mss kan een bios update helpen

eXiled

Legacy Member
idd, wanneer hij nix aant doen is..
k, noob question, hoe flash ik de bios, waar vind ik een andere bios?
is hier een guide van?

Massman

Legacy Member
gy ebt nen MSI, bios flash is aangeraden, gebruik eens de search functie ende zult wel nen thread vinden ;)

Fraggie

Legacy Member
eXiled zei:
idd, wanneer hij nix aant doen is..
k, noob question, hoe flash ik de bios, waar vind ik een andere bios?
is hier een guide van?
msi heeft een systeem waarmee je in windows zelf flashen (wel proggies uitzetten + het is niet aangeraden, ma het kan wel)
gewoon msi live update instaleren van de cd (of downloaden van msi site)
na install, Start > proggie's > MSI Live Update

das gelijk een website, hij zal je bios versie checken & die dat online staat & geeft wat info :)

troid

Legacy Member
Fraggie zei:
msi heeft een systeem waarmee je in windows zelf flashen (wel proggies uitzetten + het is niet aangeraden, ma het kan wel)
gewoon msi live update instaleren van de cd (of downloaden van msi site)
na install, Start > proggie's > MSI Live Update

das gelijk een website, hij zal je bios versie checken & die dat online staat & geeft wat info :)

je kan ook bij liveupdate een bootdisk maken, vind ik veiliger

Massman

Legacy Member
volgens mij is het nog altijd veiliger, omdat je het nog meer in de hand hebt.
wa gebeurt er als in ge in windows ne freeze ebt ?

Sertu

Legacy Member
zelfde mobo, zelfde proc temp= 30°c idle 35 stressed

slechts 1 verschil ik heb rev2 mobo

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
Massman zei:
volgens mij is het nog altijd veiliger, omdat je het nog meer in de hand hebt.
wa gebeurt er als in ge in windows ne freeze ebt ?
hotflashen :) of plank wegsmijten

corvette

Legacy Member
Sertu zei:
zelfde mobo, zelfde proc temp= 30°c idle 35 stressed

slechts 1 verschil ik heb rev2 mobo

35°C stressed? no way, onmogelijk..

de mijne doet nu 33°C idle en 54°C stressed..

dus volgens u zit er maar 5°C verschil tss idle en stressed? dat kan toch niet?

eXiled

Legacy Member
K gedaan, idle is nu rond de 44 en stressed rond de 55. Is da nog ni veel die 55?

Thanks btw

corvette

Legacy Member
eXiled zei:
K gedaan, idle is nu rond de 44 en stressed rond de 55. Is da nog ni veel die 55?

Thanks btw

neen eigenlijk niet..

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds. -> waarom is dit?

eXiled

Legacy Member
corvette zei:
neen eigenlijk niet..

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds. -> waarom is dit?

omg spam tege te gaan..

klote wa kan ik nog doen dan aan die temperatuur ... :(

Web Wiper

Legacy Member
Heb ditto mobo ... wel met een zalman 7000b-cu op de proc (3500+) ... nog steeds standaard bios en temps van om en bij de 45°

No panic :)

mvg
Web Wiper

Xeon?

Legacy Member
Sertu zei:
zelfde mobo, zelfde proc temp= 30°c idle 35 stressed

slechts 1 verschil ik heb rev2 mobo


zoals ze in de volksmond zeggen! (of toch tenminste vroeger)

MAAKT DA DE GANSEN WIJS!

:offtopic:

nazaar

Legacy Member
:naughty:

nu al oordelen en ge weet nie eens welke koeling erop zit. Als da nen xp-120 is met een zware fan is dat perfect mogelijk hoor.

BadN

Legacy Member
jep khad hetzelfde aan de hand:
voor flash: 43/57
na flash: 39/51

dit met boxed koeling, gaat binnekort wc op komen dus dan wordt het speeltijd :D

Web Wiper

Legacy Member
BadN zei:
jep khad hetzelfde aan de hand:
voor flash: 43/57
na flash: 39/51

dit met boxed koeling, gaat binnekort wc op komen dus dan wordt het speeltijd :D

Kun je me ff verwijzen naar info om tot een goede flash te komen ... ben niet al te vertrouwd met mobo's flashen ...

mvg
Web Wiper

nazaar

Legacy Member
badn: der staat toch dat ge uw sys gaat koelen met nen compressor?? Gaat ge voor nen chiller dan ??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan