Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puppieke zei:ja idd... en dan moet ge meer dan een jaar wachten op u kado's en dan krijgde ze nog ni!!!!!!!!
Maja, ik ben dan ook te goed voor deze wereld waarschijnlijk
Op welk geschenk zit ge dan nog te wachten ? Ik heb met de vorige actie een jaar moeten wachten op de ontbijtset, maar omdat ik zo lang heb moeten wachten heb ik nog een cadeaubon extra gekregen van €50 voor bij Vanden Borre (dacht ik).Puppieke zei:ik heb al pakweg 15mails gestuurd en ne keer of 5 gebeld en ze zijn er nog ni... tenige da ze zegge is 'wachten, het was zon succes da we niet kunnen volgen'
Ik vind... nieuwe actie beginnen?? vorige eerst afronden mja...![]()
Puppieke zei:ik heb al pakweg 15mails gestuurd en ne keer of 5 gebeld en ze zijn er nog ni... tenige da ze zegge is 'wachten, het was zon succes da we niet kunnen volgen'
Ik vind... nieuwe actie beginnen?? vorige eerst afronden mja...![]()

roslar zei:Sorry, ik ben geen homo.
roslar zei:Sorry, ik ben geen homo.
)Moest ge nu geld geven aan ne "vriend" zou al veel helpen hè.woutervh zei:kheb dus blijkbaar geen vrienden![]()
(up1)
Grtz
