Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EvilDevil10en zei:waarvoor moet em dienen is u lade kapot of uwe lazer? heb ng ene diene kapot is, mss kunde diene gebruike vo de lade
robbeke zei:ik heb ene
robbeke zei:ik heb ene
Siglo zei:Gij hebt ene? Diegene waarop ik een bod gedaan had?
*practice* zei:deze mag gesloten worden
heb deal met robbeke gesloten
Siglo zei:De godverdomse rotzak... die niet de moeite om op pm's te antwoorden en verkoopt den boel aan nen anderen... nice going Robbeke, ik hoop dat ge hier nog veel miskopen doet.
)Mijn oprechte excusesrobbeke zei:siglo mag een blacklist doen als die de thread kan laten zien , en anders wil ik verontschuldegingen ...
want staat me niets van voor dat ik dat ergens aangeboden heb .
Kwertie zei:Mijn oprechte excuses![]()
Het gaat om deze topic veronderstel ik:
https://www.beyondgaming.be/archive...rmhoesje-512mb-sony-stickje-32mb-stick.371186
er is idd geen enkele post gedaan door Siglo (ik veronderstelde dat dit wel zo was), dus Siglo, sorry maar robbeke heeft gelijk, het is altijd beter om een bod gepost te hebben in de thread, alles wat ge doet via PM is privé en uw bod via PM was feitelijk tegen de regels in dusja...
Siglo zei:https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/gz-xbox-goedkope-console-werkend-of-defect.386089
reply nr 6: ik had al toegezegd op zijn aanbod van 20€
Dus het boeltje was al verkocht. Maar meneer heeft daarna niks meer van zich laten horen, dus moest ik wel verder via pm.
Dat die lafaard zich nu nog eens daarachter probeert te verstoppen, zegt genoeg.