Dr_Pill
Legacy Member
Voor alle duidelijkheid:
De Wii U is niet compatible met GC games?
Waarom doen ze zoiets? Is dat louter om het downloaden van GC-titels op hun Nintendo Network(hoe heette dat alweer, die store zo) te promoten.
En nog een vraagje: ik zou al n tijdje gaarne een Kinect kopen.Maar dat staat pas op nr 8 op mijn "verlanglijstje".Dus gaarne, maar niet gaarne genoeg.
De Wii U heeft eigenlijk al een ingebouwde camera? Dus alle features van Kinect/Move/EyeToy... al die Camera/Sensor zooi zit al in de Wii U?
Voor de goede verstaander, ik ben ff cross-console bezig, ik weet dat Kinect en Move van andere consoles zijn
Maar ik lees hier net dat het gaat om die touch-pad controller.De Wii U zelf, heeft dus géén camera?
Overigens vind ik de registratie van de bewegingen met de originele Wii te asymmetrisch, de nunchuck had geen bewegingscontroller? Of vergis ik mij.Dan hou je maar 1 in de hand & helemaal geen registratie van je overige bewegingen.
Anyway ik vind als ze echt je bewegingen willen registreren, moeten ze zo van die kleine electrodes meeleveren om op je armen & benen te plakken. Motion Capturing gewijs
Nu die Wii U controller ziet er zo log en plomp uit, hoe ga je die in 1 hand houden terwijl je staat te bowlen? Wtf jongens?
De Wii U is niet compatible met GC games?
Waarom doen ze zoiets? Is dat louter om het downloaden van GC-titels op hun Nintendo Network(hoe heette dat alweer, die store zo) te promoten.
En nog een vraagje: ik zou al n tijdje gaarne een Kinect kopen.Maar dat staat pas op nr 8 op mijn "verlanglijstje".Dus gaarne, maar niet gaarne genoeg.
De Wii U heeft eigenlijk al een ingebouwde camera? Dus alle features van Kinect/Move/EyeToy... al die Camera/Sensor zooi zit al in de Wii U?
Voor de goede verstaander, ik ben ff cross-console bezig, ik weet dat Kinect en Move van andere consoles zijn

Maar ik lees hier net dat het gaat om die touch-pad controller.De Wii U zelf, heeft dus géén camera?
Overigens vind ik de registratie van de bewegingen met de originele Wii te asymmetrisch, de nunchuck had geen bewegingscontroller? Of vergis ik mij.Dan hou je maar 1 in de hand & helemaal geen registratie van je overige bewegingen.
Anyway ik vind als ze echt je bewegingen willen registreren, moeten ze zo van die kleine electrodes meeleveren om op je armen & benen te plakken. Motion Capturing gewijs

Nu die Wii U controller ziet er zo log en plomp uit, hoe ga je die in 1 hand houden terwijl je staat te bowlen? Wtf jongens?

Terwijl ze achtervolgen, maar soit.

