Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterf...heidenTracker zei:volk ?
voor mij China \o/
Tracker zei:als gij gla pakt en ik china en we spelen samen zullen we nix te klagen hebben zkr ?![]()
, das het enige wa telt imo
op tf toch..
Art Of Defense.. gewoon lekker Gatling Bunker Gatling aan ingang, zie ze er recht inlopen 
+ int begin verkoop ik comm center, toch nie nodig voor radar + = 1000$ en die tunnels zijn keigoed
en lame 

Raar ik vind jarmen net de slechste hero die er is-I- zei:-beste hero imo, burton is nutteloos in een no-rush spel en die chinese trien is nutteloos imo
bajaat.:Buanhop:. zei:dit gaat toch over de gewone generals e?
nope toen ik met USA speelde zette ik overal hummers (humvees) met spy drone rond mijn kamp nu met gla zet ik overal stinger sites en tunnelsKrueger zei:Raar ik vind jarmen net de slechste hero die er is![]()
Als ge moogt rushen is lotus vreed goed om rap den andere zen basis binnen te gaan, of als versterking tegen andere tanken als ge met vb2-3 overloards aanvalt. Later in het spel vind ik lotus ook redelijk nuteloos, soms een beetje mee scouten, maar dat is het dan ook.
Kzie niet in waarom burton niet zou werken in no-rush games. Der is meestal wel een gat in de verdediging waardoor ge burton binnen kunt krijgen. De meeste mensen vergeten immers dat burton kan klimmen, en zetten geen beveiliging aan rotswanden. Der zijn echt al spellekes geweest die ik gewonnen had alleen door een schitterende burton actie. Vergeet ook niet dat burton hem kan weren tegen gatling tanks, humvees, troop crawler,quad cannon,...
Jarmen is wel goed tegen infantry, en zen special ability is zeker niet slecht, maar toch vind ik hem meestal een kleine meerwaarde hebben.
-I- zei:nope toen ik met USA speelde zette ik overal hummers (humvees) met spy drone rond mijn kamp nu met gla zet ik overal stinger sites en tunnels
alsem natuurlijk wat infantry in de buurt heeft, en die in de overloard krijgt, dan hebde met uw special abilty in feite maar 1 ventje neergeschoten...jarmen kel is geweldig als je die kunt gebruiken (zeker tegen china) ge kunt easily een overloard uitschakelen (de eerste zodat de rest ff wordt opgehouden) en voor het einde vh gevecht kunde er nog een tweede uitschakelen
ge zet dan ook een GI in die humvee he en direct scannen zodat de kolonel niet weg kanKrueger zei:Burton kan gemakelijk meerdere humvees aan hoor, zeker als em level 3 is (wat ge toch redelijk rap bereikt als ge de advanced training upgrade hebt).
En alsem level 3 is kan em ook tunnels/stinger sites deraan doen. Het enige waar em echt niet tegen kan zijn migs en heli's.
alsem natuurlijk wat infantry in de buurt heeft, en die in de overloard krijgt, dan hebde met uw special abilty in feite maar 1 ventje neergeschoten...