Forze
Legacy Member
Vandaag viel mijn oog op de trailers van Wargame - European Escalation
. Dit lijkt me een zeer interessante RTS in de stijl van World In Conflict, maar nog groter qua opzet. Heeft iemand de beta gespeeld?
. Dit lijkt me een zeer interessante RTS in de stijl van World In Conflict, maar nog groter qua opzet. Heeft iemand de beta gespeeld?


.