Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

highlandcattle

Legacy Member
:$ I'm a sneaky bastard. Ik heb meer tijd percies om alle threads te lezen dan overal te reageren.

KillingRaptor

Legacy Member
Drie Dreamcast games vandaag aangekomen. Daarnaast ook nog Tales of Monkey Island aangeschaft op Steam, de collectie is -75% met een daily deal. :)

Anoniem11

Legacy Member
gisteren jap sega Saturn gekocht,is precies nieuw,geen kraske op te bespeuren.
foto volgt later

Claudio VO

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Drie Dreamcast games vandaag aangekomen. Daarnaast ook nog Tales of Monkey Island aangeschaft op Steam, de collectie is -75% met een daily deal. :)


Toch wel toffe games deze 3 :)

Yuri

Legacy Member
Op de beurs in wetteren:

SNES Goof Troop cib 15 euro
GBA Sigma Star cib 20 euro
GBA Phantasy Star Collection cib 20 euro
GBA Stuntman cib 5 euro
N64 World Driver Championship cart only 3 euro (had alles al van deze game, behalve de game zelf)

63 euro armer, ma bon, voor ne keer. :)

Riki

Legacy Member
Loot van de beurs, alles compleet:

The Legend of Zelda: A Link to the Past (GBA)
Max Payne sealed (GBA)
Fortress (GBA)
Super Mario Advance (GBA)
Gunstar Super Heroes (GBA)
Nes Classics: Ice Climber (GBA)

Alles samen heeft mij dat 73,5 euro lichter gemaakt. Eerder deze week ook toegekomen:

The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (GC, de gewone editie, niet die in box, die is onbetaalbaar :p).

sluysen

Legacy Member
En te weten dat mijn vriendin die nog nieuw gevonden heeft voor mij in de fun (pakt 3 tal jaar geleden) voor een euro of 7 :D

De grote box met gba cable wel te verstaan

LiSiFi

Legacy Member
Riki zei:
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (GC, de gewone editie, niet die in box, die is onbetaalbaar :p).

Euh,
Die bigbox stond er ook hoor,
€60 als'k mij niet vergis ... 't is genoeg ... maar om nu "onbetaalbaar" te noemen ;)

Claudio VO

Legacy Member
Yuri zei:
Op de beurs in wetteren:

SNES Goof Troop cib 15 euro
GBA Sigma Star cib 20 euro
GBA Phantasy Star Collection cib 20 euro
GBA Stuntman cib 5 euro
N64 World Driver Championship cart only 3 euro (had alles al van deze game, behalve de game zelf)

63 euro armer, ma bon, voor ne keer. :)

leuk dat je er ook was , wat vond je er van ? er komt een vervolg in het voorjaar; en met een grotere ( betere ) zaal. de initatiefnemer is tevreden , dus ...

Riki zei:
Loot van de beurs, alles compleet:

The Legend of Zelda: A Link to the Past (GBA)
Max Payne sealed (GBA)
Fortress (GBA)
Super Mario Advance (GBA)
Gunstar Super Heroes (GBA)
Nes Classics: Ice Climber (GBA)

Alles samen heeft mij dat 73,5 euro lichter gemaakt. Eerder deze week ook toegekomen:

The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (GC, de gewone editie, niet die in box, die is onbetaalbaar :p).

ook geweest daar ; Gunstar heroes ook zien liggen maar GB is niet mijn primair platform. kzal straks eens iets posten ;)

Claudio VO

Legacy Member
1p9pub.jpg


^^ deze komen van Wetteren :)

G@nonDorf

Legacy Member
Heb me ook nog eens laten gaan in Wetteren :D

NES
- Ducktales
- Excitebike
- Zelda II: The Adventure of Link

SNES
- Donkey Kong Country (CIB)
- Mortal Kombat II
- Sim City
- Starwing (CIB)
- Super Mario All Stars
- Super Mario Kart
- Theme Park

N64
- Fifa 99
- Perfect Dark (CIB)
- Star Wars Shadows of the Empire (CIB)

Game Boy (Color)
- Carmageddon
- Commander Keen
- Donkey Kong Land 2
- Donkey Kong Land III
- Looney Tunes
- Star Wars

Master System
- Alex Kidd in Shinobi World
- Castle of Illusion starring Mickey Mouse
- Sonic The Hedgehog 2

Mega Drive
- Castle of Illusion starring Mickey Mouse

Ik kan er weer even tegen ;)

KillingRaptor

Legacy Member
De aankopen van de retrobeurs in Wetteren van gisteren. :)



Het meest blij met Sparkster, heeft me wel €60 gekost maar is het voor mij zeker waard. De andere games waren over het algemeen €5-10.

Riki

Legacy Member
LiSiFi zei:
Euh,
Die bigbox stond er ook hoor,
€60 als'k mij niet vergis ... 't is genoeg ... maar om nu "onbetaalbaar" te noemen ;)

Laatste die ik heb zien gaan was iets van een 70-80 euro of zo. Niet onbetaalbaar uiteraard, maar ik kan gewoon niet zo veel geld uitgeven aan een game, dus vandaar dat ik 'onbetaalbaar' zei. 't Is nog altijd het doel om het effectief te kunnen spelen en niet op een kastje te plaatsen, dan ben ik even tevreden met hetzelfde spel voor een kwart van de prijs :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan