Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Idem :( heb het eiland wel compleet met alle figuren enzo maar de doos is doorheen de jaren verdwenen; too bad.

Red2048

Legacy Member
True, niet een echte rommelmarkt prijs, en er is nog afgegaan.
EDIT: oei, dat hoort hier precies niet thuis in deze game topic, mijn excuses.

Nirron

Legacy Member
Microvision boxed met 4 extra games (ook boxed) :) Leuk om bij de Vectrex collectie te zetten!

Ringo

Legacy Member
@red2048: van mij mag dat hier gerust staan.

Vandaag is dit bij mij binnengekomen:

Barrelrollers.JPG

red Bulleke

Legacy Member
Net nog een klein marktje gedaan met zeer beperkt aanbod, maar toch heb ik de ps2 verzameling weer wat geboost (en tegelijk mijn never endig hunger naar racing games):

Master Rallye (cib) €3
Freaky Flyers (cib) €3
Hot Wheels Beat That! (cib) €3
Casper and the Ghostly Trio (cib) €2
CSI: 3 Dimensions of Murder (cib) €2

kra2tos

Legacy Member
Heb paar SNES games gekregen van vriend van me:
Super Mario All Stars (CIB)
Lethal Weapon (CIB)
Mighty Morphing Power Rangers The movie (cart)
Super Mario World (cart)
Super GameBoy :-)

Murugan

Legacy Member
Mijn laatste aankoop via 9Lives:

* Boxed NES control deck. Ontbrak wel een en ander maar is nu aangevuld uit mijn reserve. Console zelf is vergeeld vooraan maar de doos is in heel mooie staat op 1 scheur na in een flap

* De Smurfen NES CIB in goede tot heel goede staat zelfs

* 8-bit TV-game setje

2rxuu8m.jpg

ironhorn

Legacy Member
vandaag nog eens een goede rommelmarkt gehad, alleen zijn de meeste aankopen met mijn ouders mee dus kan ik pas gedetailleerd overzicht geven op maandag:

- doos met oa. een heleboel tmnt voertuigen
- bordspel van lotr
- psx-spellen: point blank 2, ghoul panic, bomberman world en tombi!
- ds spellen: 2 professor laytons voor een kameraad en the world ends with you voor mezelf
- wii: spider-man shattered dimensions
- gba: Nes classic versie console (boxed in goede staat, met een los nes classic spel en nog eentje), 2 boxed nes classic spelen
- singles: Another one bites the dust - Queen en I was made for loving you - Kiss

en dan daarnet nog 2 doosjes mtg kaarten

ik ben blij :) Nes classics zullen waarschijnlijk wel gebruikt worden als ruil of verkoop-materiaal (was Xevious en nog een ander spel dacht ik), console hou ik nog even bij omdat hij er zo cool uit ziet :)

lag ook nog een game&watch, kostprijs 85 euro :bleh:


edit: nes classic games waren xevious (1x boxed, 1 maal cart only) en Excitibike (boxed). Dan heb ik gisteren ook nog Pac-Man boxed gevonden :)

sluysen

Legacy Member
Nog eens langs gameswap geweest en wat zaken binnengebracht.
Natuurlijk ook nieuw speelgoed gekocht.

* Street Fighter II Special Champion Edition (Megadrive, compleet, mag wel voor die prijs :p)
* Street Fighter IV 3D Edition (3DS, was nog sealed)
* Snes 3th party Multiplayer adapter

sluysen

Legacy Member
Dubbelposten, just because I can :D

Vandaag mijn portie retro geluk voor een tijdje wel gehad denk ik.
Heel klein rommelmarktje in Jabbeke, misschien 25 kramen.

Unboxed Vectrex met 11 Boxed games en 2 controllers
* Solar Quest
* Space Wars
* Web Warp
* Star Ship
* Spike
* Clean Sweep
* Berzerk
* Flipper Pinball
* Armor Attack
* Scramble
* Hyperchase

Denk dat de meeste games die overlay en dat boekje hebben.
De prijs voor al dit moois, 20 eurotjes :woohoo:

KillingRaptor

Legacy Member
Mooie aanwinst! Zeker voor die prijs, konden ze het net zo goed weggeven. :p

Cyanide

Legacy Member
Vandaag op een rommelmarktje gevonden:

guest01.jpg

guest03.jpg

guest05.jpg


Big box van 7th guest met een videoband "the making of the 7th guest".

sluysen

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Mooie aanwinst! Zeker voor die prijs, konden ze het net zo goed weggeven. :p

Heb toch serieus gevloekt om het thuis te krijgen, dringend eens rijbewijs doen :D

Tis idd geen geld, heb geen seconde getwijfeld.
Voorlopig vind ik het een cool ding, misschien dat ik enkele spellen ervan wegdoe die me minder interesseren. Ik gok dat 1 spel al de waarde heeft van wat ik voor het pakket betaald heb.

Wat ik wel merk is dat hij niet meer perfect is, het beeld flikkert soms nogal, hoewel het afhankelijk is van spel tot spel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan