ironhorn
Legacy Member
space79 zei:hoe durf je dan foreman for real laten liggen...=rare...danku![]()
sportspelen
(+ ken nog niet zo veel van sega + had er al een superman uitgehaald
)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
space79 zei:hoe durf je dan foreman for real laten liggen...=rare...danku![]()
(+ ken nog niet zo veel van sega + had er al een superman uitgehaald
)
GeneralUrsus zei:FF VIII voor PC![]()
en dan Power Rangers: the movie in een nostalgische bui gekocht op de rommelmarkt voor 20cent
Edit: die man waarover jullie praten, is hij een beetje bruin van huid? Redelijk veel banaandozen met games voor de gamecube, megadrive, wii, snes, nes, PS3,2,1, Xbox, Xbox 360 etc.? Indien ja, al veel mooie zaken gedaan bij hem qua Gameboy games en SNESin de Sega dozen nooit echt gekeken.
![]()
red Bulleke zei:Ferme aankopen die Kirby's!
Via ebay veronderstel ik?
Nirron zei:Mario Golf gisteren gekocht in Herdersem? Had hem laten liggen![]()
.GeneralUrsus zei:Eerste Dreamcast game![]()

Riki zei:De uitbreiding van de GBA-collectie gaat onverminderd voort... en de stapel ongespeelde games ook.
![]()
Chance dat ik ze beide wel goedkoop compleet op de kop kunnen tikken heb...GeneralUrsus zei:FF VIII voor PC![]()
en dan Power Rangers: the movie in een nostalgische bui gekocht op de rommelmarkt voor 20cent
![]()

biotek zei:wild arms 2 binnen , collectie compleet
1-3-4 en 5 zijn pal , 2 is US versie
5 heeft een us cover omdat de pal cover zo erg gescheurd is (zit er achter)
![]()

Yuri zei:Mis enkel nog de eerste.
En Amerikaans kan ik niet spelen, dus ga niet kijken voor de 2de...
junglist_clint zei:zolang het maar niet is om te verkopen met veel winst is het goed![]()
Nirron zei:Mede verzamelaar heeft op de rommelmarkt in Herdersem 6 G&W gezien in de doos, maar ze waren net voor zijn neus verkocht voor €1,5 stuk..
Ik was in de buurt, maar net niet daar.. anders was het voor mij ook even moeilijk geweest.
Alhoewel ik waarschijnlijk wel een hoger bod zou hebben gedaan.
