Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
space79 zei:
hoe durf je dan foreman for real laten liggen...=rare...danku ;)

Plak daar eens een prijsje op aub. Ik ben nog niet echt op de hoogte van MD prijzen.

Benva1983

Legacy Member
space79 zei:
net een rommelmarktje gedaan in Maasmechelen (op aanraden van een forumlid :woohoo: ) en had eindelijk nog eens prijs op een rommelmarkt.
kerel had een bananendoos vol md spellen (2 andere dozen met md had hij vorige week verkocht :doh: ) die allemaal van een videotheek komen. Alle doosjes en covers zijn mint na wat kuiswerk (hebben hoogstwaarschijnlijk de videotheek nooit verlaten). Het enige jammere, geen handleidingen :cry:
Resultaat...6 nieuwe spellen voor de collectie en nog 2 extra spellen (nba hangtime en rise of the robots) meegenomen juist omdat ze zo perfekte acclaim doosjes hebben om bv de meestal dure spellen (met zo'n doosje) uit men collectie te verbeteren...gives me a total of 5 mint acclaim boxes out of 8 games :evil:
2,50/stuk en elk (buiten img) is zelfs zonder manual meer waard dan 2,50

P1000573.jpg

Van die kerel komen mijn MD games ook die ik gepost heb. Ecco the Dolphin, Super Thunderblade, Alien Storm etc. Hij vroeg 80 euro voor de doos vorige week maar had niet genoeg geld bij + teveel sportspellen. Vorig jaar heb ik Sonic CD van hem gekocht. Heb wel geen Mega CD kom deze nergens tegen ofwel zijn ze megaduur (spijtig genoeg). Niet echt origineel maar ik speel het via een emulator op mijn PC met een controller.

GeneralUrsus

Legacy Member
FF VIII voor PC :D :D en dan Power Rangers: the movie in een nostalgische bui gekocht op de rommelmarkt voor 20cent :p

Edit: die man waarover jullie praten, is hij een beetje bruin van huid? Redelijk veel banaandozen met games voor de gamecube, megadrive, wii, snes, nes, PS3,2,1, Xbox, Xbox 360 etc.? Indien ja, al veel mooie zaken gedaan bij hem qua Gameboy games en SNES :p in de Sega dozen nooit echt gekeken.

5p4ug2.jpg

Private Joker

Legacy Member
Om de verhuisstress wat tegen te gaan twee Mega Drive games gekocht in Pêle Mêle.

- Astérix and the Power of the Gods (Mint CIB)
- Foreman For Real (Mint CIB)

Voor hun gangbare prijs van 6 Euro/stuk. Er zijn er toch nog een paar die door hun eBay zoektocht glippen.

@GeneralUrsus en andere FF verzamelaars, er stonden twee FF XIII PlayArt figurines in doos voor 20 Euro/stuk. Geen idee of dat hoog of laag is, maar als je wil en je kan er zelf niet raken, laat maar iets weten.

GeneralUrsus

Legacy Member
@Private Joker, ik ben wel geïnteresseerd in beiden :D €20 is niet zo heel veel, Ik wil er u €50 voor geven inclusief verzending :p Dan hebt ge nog een €4 over voor uw benzine :D

Private Joker

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
@Private Joker, ik ben wel geïnteresseerd in beiden :D €20 is niet zo heel veel, Ik wil er u €50 voor geven inclusief verzending :p Dan hebt ge nog een €4 over voor uw benzine :D

Ik zal morgen nog eens gaan kijken en je laten weten of ze er nog staan. Nu moet ik gaan werken.
Rest via pm ;)

Yuri

Legacy Member
nervevar zei:
Niet echt retro maar toch een mooie vondst

Free record shop in hulst, 1ste keer dat ik GC en PSX games bij de 2dehands zag staan.
Jump superstars en Jump Ultimate stars aan 5€elk.

Zijn dat geen japanse only ds games? Hoor erveel goeds van, dus ik denk wel dat dat koopjes waren. :)

nervevar

Legacy Member
yup tis helemaal int japans, maar op zich niet zo moeilijk om te snappen (sinds ik geen fluit japans kan). en er zijn genoeg engelse guides/forums met vertalingen als ik echt ergens vast zit.

Is wel een tof spel als je wat bekend bent met manga/anime ^^

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ben een grote Starcraft-fan maar die N64 werkt niet en kzou niet weten waar ik aan een NTSC-Nintendo ga geraken

PinkyNTheBrain

Legacy Member
€100? als die mint en compleet is misschien... maar ik dacht toch dat je ze goedkoper uit de US kon laten komen :)

Sheldon Cooper zei:
Ben een grote Starcraft-fan maar die N64 werkt niet en kzou niet weten waar ik aan een NTSC-Nintendo ga geraken

Voor de n64 zijn er vrij makkelijk convertors te vinden hoor.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
ah echt? Voor SNES heb ik dat maar voor N64 zelfs nog nooit gezien

Yuri

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
€100? als die mint en compleet is misschien... maar ik dacht toch dat je ze goedkoper uit de US kon laten komen :)



Voor de n64 zijn er vrij makkelijk convertors te vinden hoor.

Tuurlijk, mint en compleet. Anders gaat die toch een stukje lager. Maar zoals ik al zei, ge betaalt (of krijgt) meer voor dat karton en papier dan voor het spel. :P

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
ah echt? Voor SNES heb ik dat maar voor N64 zelfs nog nooit gezien

Ja heb er zo nog ooit ene gehad, ma kheb die aan ne maat gegeven :p die had nog paar NTSC games en ik nie...


Yuri zei:
Tuurlijk, mint en compleet. Anders gaat die toch een stukje lager. Maar zoals ik al zei, ge betaalt (of krijgt) meer voor dat karton en papier dan voor het spel. :P

Vaak klopt da wel ja :p

space79

Legacy Member
Private Joker zei:
Om de verhuisstress wat tegen te gaan twee Mega Drive games gekocht in Pêle Mêle.

- Astérix and the Power of the Gods (Mint CIB)
- Foreman For Real (Mint CIB)

Voor hun gangbare prijs van 6 Euro/stuk. Er zijn er toch nog een paar die door hun eBay zoektocht glippen.

@GeneralUrsus en andere FF verzamelaars, er stonden twee FF XIII PlayArt figurines in doos voor 20 Euro/stuk. Geen idee of dat hoog of laag is, maar als je wil en je kan er zelf niet raken, laat maar iets weten.

EU Foreman is niet zoveel waard als de japanse (600-700). Sportspellen zijn 9/10 vrijwel niets waard (behalve World Championship Soccer 2 natuurlijk ;) ) maar 1)kom je deze niet vaak tegen (en zeker niet compleet) en 2)van acclaim en dan stijgt de prijs alweer een beetje...compleet...pak tussen 30-45 euro
Dus zeker een koopje voor 6 gratz :niceone:...giev manual ;)

Ringo

Legacy Member
Vandaag toegetreden tot de Nintendo 3DS-club : Aqua Blue met Star Fox 64 (3D) :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan