Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
space79 zei:hoe durf je dan foreman for real laten liggen...=rare...danku![]()
space79 zei:net een rommelmarktje gedaan in Maasmechelen (op aanraden van een forumlid) en had eindelijk nog eens prijs op een rommelmarkt.
kerel had een bananendoos vol md spellen (2 andere dozen met md had hij vorige week verkocht :doh: ) die allemaal van een videotheek komen. Alle doosjes en covers zijn mint na wat kuiswerk (hebben hoogstwaarschijnlijk de videotheek nooit verlaten). Het enige jammere, geen handleidingen
Resultaat...6 nieuwe spellen voor de collectie en nog 2 extra spellen (nba hangtime en rise of the robots) meegenomen juist omdat ze zo perfekte acclaim doosjes hebben om bv de meestal dure spellen (met zo'n doosje) uit men collectie te verbeteren...gives me a total of 5 mint acclaim boxes out of 8 games
2,50/stuk en elk (buiten img) is zelfs zonder manual meer waard dan 2,50
![]()
en dan Power Rangers: the movie in een nostalgische bui gekocht op de rommelmarkt voor 20cent 
in de Sega dozen nooit echt gekeken.
GeneralUrsus zei:@Private Joker, ik ben wel geïnteresseerd in beiden€20 is niet zo heel veel, Ik wil er u €50 voor geven inclusief verzending
Dan hebt ge nog een €4 over voor uw benzine
![]()

nervevar zei:Niet echt retro maar toch een mooie vondst
Free record shop in hulst, 1ste keer dat ik GC en PSX games bij de 2dehands zag staan.
Jump superstars en Jump Ultimate stars aan 5€elk.

Sheldon Cooper zei:Zal straks eens een foto nemen

PinkyNTheBrain zei:En, starcraft 64?
Snowboard kids 2 is nog zo eentje die enkel in Australië is verschenen.

Sheldon Cooper zei:tis een NTSCad:
Dus als ge hem niet moet hebben, zullen er wel nog kandidaten zijn. 

Sheldon Cooper zei:Ben een grote Starcraft-fan maar die N64 werkt niet en kzou niet weten waar ik aan een NTSC-Nintendo ga geraken
PinkyNTheBrain zei:€100? als die mint en compleet is misschien... maar ik dacht toch dat je ze goedkoper uit de US kon laten komen
Voor de n64 zijn er vrij makkelijk convertors te vinden hoor.

Sheldon Cooper zei:ah echt? Voor SNES heb ik dat maar voor N64 zelfs nog nooit gezien
die had nog paar NTSC games en ik nie...Yuri zei:Tuurlijk, mint en compleet. Anders gaat die toch een stukje lager. Maar zoals ik al zei, ge betaalt (of krijgt) meer voor dat karton en papier dan voor het spel.![]()

Private Joker zei:Om de verhuisstress wat tegen te gaan twee Mega Drive games gekocht in Pêle Mêle.
- Astérix and the Power of the Gods (Mint CIB)
- Foreman For Real (Mint CIB)
Voor hun gangbare prijs van 6 Euro/stuk. Er zijn er toch nog een paar die door hun eBay zoektocht glippen.
@GeneralUrsus en andere FF verzamelaars, er stonden twee FF XIII PlayArt figurines in doos voor 20 Euro/stuk. Geen idee of dat hoog of laag is, maar als je wil en je kan er zelf niet raken, laat maar iets weten.
) maar 1)kom je deze niet vaak tegen (en zeker niet compleet) en 2)van acclaim en dan stijgt de prijs alweer een beetje...compleet...pak tussen 30-45 euro