Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Rapturo zei:teambe ok
team telenet![]()
No offence mor zoiets keur ik meteen af, denk niet dat ik het rap zou doen.
Die groep personen (soort clan) vertegenwoordigd dan telenet en kweetnie dat gaat vroeg of laat nen hoop ambras meebrengen, 'k voel het nu al aan mijn water.
Nee serieus een teambe wil ik steunen, zoals opnemen in de sticky en eventueel wars vermelden op irc. Mor een teamTN nope sry.
Wie weet wat gulder uit ga steken op tn server zelf of in wars. Dan ben ik diegene die het uiteindelijk op mijn dak ga kregen.
dus verander uw idee mor naar iets anders zoals een teambe
DigitalOverdose zei:Hoe gaat ge trouwens tactics maken? 'k Denk ni da veel mensen die al in ne clan zitten geneigd zulle zijn om veel suggesties te doen om de simpele reden dat ze ni graag ervaringen en ideeën van hun clan te grabbel gooien.

DieHarder zei:wat kan ik hier nog op zeggen als twee wijze mensen alles wat gezegd kon worden reeds gezegd hebben, namelijk Raptor en Mantis, met wie ik het helemaal eens ben

DieHarder zei:wat kan ik hier nog op zeggen als twee wijze mensen alles wat gezegd kon worden reeds gezegd hebben, namelijk Raptor en Mantis, met wie ik het helemaal eens ben

