Archief - Trophy Platinum Club

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaximumOfBass

Legacy Member
schummy81 zei:
1L7aebcc.png


#96 bravo team. Grotendeels in co op gespeeld.
Voor mij een tof spel, ik begrijp de slechte reviews niet.

Enige suggesties voor #100?
Zelf geef ik de voorkeur aan Gran Turismo Sport maar weet niet of dat haalbaar is. Gran Turismo 5 was wel gelukt.

Goldrusher zei:
Vooral de online trophies zijn pittig. Moeilijk én tijdrovend. Qua SP valt het wel mee, GT5 was moeilijker. Zeker die Vettel challenges. :crazy:

Als #100 zou dat wel een pareltje zijn. Maar zoals Goldrusher zegt, de online trofeeën gaan massa's uren in beslag nemen. Aan de SP is helaas geen uitdaging meer aan (de enige moeilijke hebben ze makkelijker gemaakt na een update).

Voor mezelf:
1L66b132.png


#50: Far Cry 5
:bow:

schummy81

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Als #100 zou dat wel een pareltje zijn. Maar zoals Goldrusher zegt, de online trofeeën gaan massa's uren in beslag nemen. Aan de SP is helaas geen uitdaging meer aan (de enige moeilijke hebben ze makkelijker gemaakt na een update).

Voor mezelf:
1L66b132.png


#50: Far Cry 5
:bow:


De SP van GTS heb ik int begin reeds gehaald, online heb ik een stuk of 10 overwinningen maar het probleem is nu dat ik in klasse A zit en daar meestal 1 of 2 rijders sneller zijn.

Far Cry 5 heb ik ook, topspel.

schredy

Legacy Member
Mr. Robot heeft een in-game leaderboard, dus we kunnen nog eens statistiekjes analyseren: :doc:

Remix mode net niet het maximum van 400: plaats 508
-> 508 spelers die alle platinum medals hebben gehaald
Rarity op PSN: 0.4%
-> totaal aantal spelers is iets tussen 113.000-145.000
Tutorial stelt bijna niks voor, en toch heeft maar 76.2% op PSN de trophy
-> totaal aantal actieve spelers is iets tussen 86.000-110.000
Zo laag mogelijke score in Arcade mode: plaats 90405
=> totaal aantal actieve spelers is ongeveer 90.000

Aantal spelers op PSNProfiles: 15.000
Die alle platinum medals hebben gehaald: 388

=> Slechts 15% van alle spelers wordt gevolgd op PSNProfiles, terwijl 75% van de spelers die 100% gehaald hebben er op staan. :niceone:

GETHEZ

Legacy Member
schredy zei:
Mr. Robot heeft een in-game leaderboard, dus we kunnen nog eens statistiekjes analyseren: :doc:

Remix mode net niet het maximum van 400: plaats 508
-> 508 spelers die alle platinum medals hebben gehaald
Rarity op PSN: 0.4%
-> totaal aantal spelers is iets tussen 113.000-145.000
Tutorial stelt bijna niks voor, en toch heeft maar 76.2% op PSN de trophy
-> totaal aantal actieve spelers is iets tussen 86.000-110.000
Zo laag mogelijke score in Arcade mode: plaats 90405
=> totaal aantal actieve spelers is ongeveer 90.000

Aantal spelers op PSNProfiles: 15.000
Die alle platinum medals hebben gehaald: 388

=> Slechts 15% van alle spelers wordt gevolgd op PSNProfiles, terwijl 75% van de spelers die 100% gehaald hebben er op staan. :niceone:

Wat moet je daar eigenlijk voor doen opdat je resultaten daarin voorkomen? Eenmaal uw profiel geupdate hebben op de site van psn profiles??

Want in tegenstelling tot vroeger laden uw trophies nu meteen op wanneer ge ze hebt behaald terwijl ge dat vroeger kon uitstellen

schredy

Legacy Member
Franneke zei:
Wat mensen toch spelen om trophies te halen :wtf: :wtf:

Jonas89 zei:
tuut tuut, je hebt zelf Slyde gespeeld ;)

:lol:

OrdinaryImpassionedHarborporpoise-size_restricted.gif



GETHEZ zei:
Wat moet je daar eigenlijk voor doen opdat je resultaten daarin voorkomen? Eenmaal uw profiel geupdate hebben op de site van psn profiles??

1 keer uw naam manueel ingeven is genoeg om op het bord te komen denk ik. Dan wordt je profiel iedere week automatisch geupdate. Als je je registreert is het iedere dag, koop je premium iedere 6u.

StanTem

Legacy Member
Franneke zei:
Das waar, ik vergeef het je!

Heb daar wel uren aan bezig geweest hoor kuch kuch! :oink:

Maakt niet uit. Ge hebt het wel gespeeld eh.
Schredy zijn gifje zegt alles :rofl:

schredy zei:
1 keer uw naam manueel ingeven is genoeg om op het bord te komen denk ik. Dan wordt je profiel iedere week automatisch geupdate. Als je je registreert is het iedere dag, koop je premium iedere 6u.

Dat van dat 'ingeven' klopt niet. Er zijn profielen bij die al enkele maanden geen update hebben gehad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan