Archief - Toy Story 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_toystory3.jpg


officiële site

release: 1 juli 2010
genre: platformer, quests
dev: Avalanche Software

/!\ ondersteunt Move

>>> GameTrailers | Metacritic


Twee-games-in-één. Zowel een game die losjes het verhaal van de filmt volgt, met daarbovenop nog een enorme westernstad boordevol quests en extra levels.

Met splitscreen co-op.

In Story Mode, the player plays as Buzz, Woody, and Jessie, each with their own unique play style, to play through action platforming levels. While not a complete retelling of the movie plot, the player will visit some of the places, and meet some of the new and classic characters that are in the film. We take the player to some totally new places as well. Also in Story Mode, we’ve stashed all of our collectibles. The collectibles, when found, allow the player to unlock new toys for the Toy Box.

The Toy Box is a totally different experience from Story Mode. Here we put the player in an open, non-linear environment and allow them to play with Andy’s toys any way they like. The player is free to complete missions for different characters, customize the townspeople and buildings, race in various vehicles, and much more.

Toy Story 3 rewards exploration, experimentation and imagination - and with such a massive range of activities to enjoy there's always something to keep you happy, to infinity... and beyond.

gld_scr_ts3a.jpg


gld_scr_ts3b.jpg


gld_scr_ts3c.jpg


gld_scr_ts3d.jpg


gld_scr_ts3e.jpg


gld_scr_ts3f.jpg

tenpack

Legacy Member
doet me denke aan de tijd da ze zijde da Super Mario 64 er net zo mooi uit zag als de eerste Toy Story. :)

Goldrusher

Legacy Member
I am happy to announce that exclusively on the PlayStation 3, you can also play as Zurg! Zurg has many of his own unique missions. Whether it’s driving around in his own custom vehicle, or blasting everything in sight with his tri-gun, players can help Zurg achieve his singular goal of eliminating Buzz Lightyear, or just do whatever else they’d like.

I’m also excited to let you know that Toy Story 3: The Video Game will be compatible with PlayStation Move. It was cool working with Sony and this new technology to create downloadable mini-games designed specifically for this new motion controller. So, come Fall, there will be even more ways to play with Toy Story 3.

4563716417_1fddd7cee0.jpg
Toy Story 3 for PS3: First Look – PlayStation Blog

zelda rulezz

Legacy Member
ziet er idd ni slecht uit, 2 bad da het mij wrs ni zal aanspreken :)

Lorim

Legacy Member
Hopelijk wordt dit zoals de Simpsons game, mss niet de beste platformer ever, maar toch nog enorm leuk. Ik blijf dan ook een zwak hebben voor TS ;)

waffel

Legacy Member
Toy Story 1 op de Megadrive. Hands down een van de beste sidescrollers die ik ooit gespeeld heb :D

BuYcKi

Legacy Member
Kheb deze vandaag uitgespeeld.

Het verhaal mocht echt beter verteld worden..
Het spel zelf valt anders wel mee, precies wel veel bugs.

Ma bon, kwist niet echt wat te verwachten,
tis een leuke game om even tussendoor te spelen!

;)

LenniWI

Legacy Member
Had hem daarstraks nog vast en had hem bijna gekocht, maar moest nog een cadeau voor iemand haar verjaardag kopen dus had niet genoeg geld bij...
Maar deze komt binnenkort hier wel in huis :)

GETHEZ

Legacy Member
heb platinum bij deze...

is wel in enkele dagen uit te spelen, maar wel fun voor tussendoor idd...

LenniWI

Legacy Member
Inderdaad, zo ben ik nu tussendoor aan MegaMind bezig, ook een tof spel voor tussendoor :D

Goldrusher

Legacy Member
Magnifieke game.

Het open-world gedeelte is precies DeathSpank, maar met Toy Story personages. :)

Lorim

Legacy Member
Gij hebt wel een zwak voor zo'n games precies? :) Toy Story, Ice Age, Simpsons Game, ...

Wil deze alleszins ook zeker eens spelen.

split-second

Legacy Member
Idd een topgame, al veel plezier aan beleefd met mijn 3 klein gasten :)

Goldrusher

Legacy Member
Oh wow.

Grim Grinning Ghosts <3

[youtube]e43qppeOrdE[/youtube]

WarBlade

Legacy Member
Oh, is deze zo goed dan? Misschien toch eens ergens in afslag op de kop proberen te tikken dan... Had gedacht dat het maar een mediocre game zou zijn... :)

En zoals waffel schrijft, die vorige games waren idd ook wel goed! :)

Goldrusher

Legacy Member
Zeer goed. Op alle gebied.

- sfeer van de films zit er dik in, echt een game met liefde gemaakt (was 2.5 jaar in ontwikkeling, da's langer dan Uncharted 3)
- graphics zijn zeer goed (alle speelgoed ziet er exact uit als in de films + geen jaggies + geen pop-up + zo goed als nooit frame drops)
- platforming en level design is best knap, sommige stukken speel je met drie characters tegelijk (à la Trine)
- het open-world gedeelte is echt enorm groot, zowel qua oppervlakte als qua opdrachten en extra levels
- er is splitscreen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan