Archief - tnserver = fun

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zeke Anderson

Legacy Member
Aangezien ik de laatste tijd merk dat er nogal wat commentaar (negatief) komt op de tnserver (spelen, admin,...), wil ik graag ook even mijn mening kwijt.

Ik ben geen die hard-gamer, ik zit niet in een clan en ik speel ook maar enkele uren per dag ('s avonds als de kinderen in hun bed liggen).

Maar ik amuseer mij heel goed op de tnserver !!!

Vroeger speelde ik op easervers (bf42 en bfv), maar toen ik de tnserver ontdekte mauseer ik mij meer. Je kunt chatten in het nederlands en ik vindt de teamplay redelijk goed.

Het is misschien niet zo zoals bij en clanwar maar voor mij volstaat dit.

Iedereen probeert zo goed mogelijk te spelen maar door een gebrek aan speeltijd zal ik nooit zo goed worden als sommigen anderen.

Ik ben soms blij als ik merk dat ik niet de enige noob ben op de server :rofl:

Kortom : Ik vindt de tnserver super en amuseer mij enorm :niceone:
proficiat voor de Crew :bow:

PS : voor diegene die zich niet amuseren of altijd zitten te flamen (omdat de rest fouten maakt) --> ga ergens anders spelen :tongue:

^ALUCARD^

Legacy Member
awel da vind ik ook :niceone:
tis ne goeie sfeer leuk teamplay
(behalve sommige die beginnen schieten als ze je geen
pickup geeft :wtf: :naughty: ik noem geen namen :p )

ik speel alleen de tnserver
alles vind ik goe aan de tnserver :applause:

ps alleen diene autoteam moeten ze vermaken da is soms ne keer iritant maar voor de rest :niceone:

EagleEye

Legacy Member
ik speel eigenlijk nooit op tnserver :unsure:

en ik vind is niet met dt :p

Zeke Anderson

Legacy Member
en ik vind is niet met dt :p[/QUOTE]

ok ge hebd geleik, sorrie daarvoor :D

>P>Rushbunny

Legacy Member
Swel is tof dat jij post wat de meeste frequent denken :niceone: Zeke

Denk dat er weinig servers zo goed georganiseerd zijn zoas die van TN (BF42 en Nam, de rest kennek ni), en ik speel geregeld op andere servers, en wa vur kiekenkoten da ge daar soms tegenkomt :rofl:

En tja, vur diegene die het hun niet aanstaat, GO PLAY SOMEWHERE ELSE :tongue:

kaminikaze

Legacy Member
ikzelf ben voornamelijk gestopt met bf1942 omdat er geen pw meer op de server zat en telenet een server werd zoals vele andere ...

telenet is imho de 1 vd enigste severs waar je fun kunt maken en serieus kunt spelen .
er zijn er nog meer , maar das zeldzaam .

Bose

Legacy Member
persoonlijk vind ik de tnserve zeker iet slecht. zoals zovele amuseer ik mij rot. alleen, het enigste waar ik soms probleem mee heb zijn de teams. ik weet dat vele nu denken dak aan het zage ben: tis u goed recht. Ma is er echt niks aan te doen dat ge MOET wisselen van US naar NVA bij maps zoals irving,...

voor de rest: ne dikke proficiat voor de mensen die het onderhouden.

brammes

Legacy Member
er is precies veel veranderd op de TN server ...

nu nog een goeie public:
Battlefield.no BFV #2 Jungle
129.241.10.150:15567

als je ooit eens een moment wilt meemaken waar je ondersteunt door 2 huey's, 1 chinook en een jet + 6 infantry de tempel op operation irving bestormt, dan moet je daar zijn. Ik krijg zelden kieken vel momenten in een spel, daar kreeg ik het bijna dagelijks door een bijna perfecte teamplay.

't is wel al 2 maanden geleden dat ik daar nog gespeeld heb, hopelijk is't nog altijd 't zelfde.

Tyken

Legacy Member
brammes zei:
er is precies veel veranderd op de TN server ...

nu nog een goeie public:
Battlefield.no BFV #2 Jungle
129.241.10.150:15567

als je ooit eens een moment wilt meemaken waar je ondersteunt door 2 huey's, 1 chinook en een jet + 6 infantry de tempel op operation irving bestormt, dan moet je daar zijn. Ik krijg zelden kieken vel momenten in een spel, daar kreeg ik het bijna dagelijks door een bijna perfecte teamplay.

't is wel al 2 maanden geleden dat ik daar nog gespeeld heb, hopelijk is't nog altijd 't zelfde.


hé is da nie die server die we same ontdekt hebbe? die OWNDE wel :p

Epyon

Legacy Member
Ik denk dat Yoda de mening van het grootste deel spelers verwoord: dat de tng server meestal een leuke server is. Natuurlijk vallen de occasionele opstootjes het meest op, maar dat is nu eenmaal zo...

Mijn mede-admins en ondergetekende doen in ieder geval hun best om zo veel mogelijk voor een goede spelervaring te zorgen :niceone: .

BLUTCH 26

Legacy Member
Ik speel ook bf v alleen op de Tn server.
En amuseer mij daar geweldig op.
Soms zijn er inderdaad wel spelers die u snel uitmaken voor noob.
Die zouden zich wa meer moeten inhouden.
Voor de rest, soms wel lachen geblazen bij de teamchat.

Playing as 'sneaky dog'

SilentSpring

Legacy Member
de tn is den enigste server waardak kom, maar tis wel irri dat de nva soms me 4 man zit en de us me 10.

Tsjernobyl

Legacy Member
kaminikaze zei:
ikzelf ben voornamelijk gestopt met bf1942 omdat er geen pw meer op de server zat en telenet een server werd zoals vele andere ...

.

ik vind van niet, je ziet er nog steeds veel forumsgangers en belgisch volk.

ik speel altijd op tn server bf42 en bfv. en idd op de bfv server is er soms dat tikkelktje meer teamplay. maar op de bf42 heb je nog altijd meer teamplay en fun dan op een random one. (speel maar eens omaha op TN en op een ander. en dan op het aantal snipers letten :p )

En als er dan een lamertje binnenkomt lijkt iedereen het plots met elkaar eens, vijand wordt vriend, en die wordt gekickt. :D

En de admins doen een goede job, zoals ze trouwens altijd hebben gedaan in mijn ogen. Maar sommige lamers moeten dan altijd die sfeer verzieken. maar we gaan nu geen oude koeien uit de gracht halen. :naughty:

pr!tcorr3ctor

Legacy Member
Epyon zei:
Ik denk dat Yoda de mening van het grootste deel spelers verwoord: dat de tng server meestal een leuke server is. Natuurlijk vallen de occasionele opstootjes het meest op, maar dat is nu eenmaal zo...

Mijn mede-admins en ondergetekende doen in ieder geval hun best om zo veel mogelijk voor een goede spelervaring te zorgen :niceone: .


kun je mijn aub unbannen op de bfv tn-server(onder de naam croque_iviadame_o)

mvg pr!t

Seraph

Legacy Member
>P>Rushbunny zei:
Denk dat er weinig servers zo goed georganiseerd zijn zoas die van TN (BF42 en Nam, de rest kennek ni), en ik speel geregeld op andere servers, en wa vur kiekenkoten da ge daar soms tegenkomt :rofl:

En tja, vur diegene die het hun niet aanstaat, GO PLAY SOMEWHERE ELSE :tongue:

Bwa de bf1942 server mag nog een update gebruiken, die welcome message klopt al langs geen kanten meer. :)

Raukaris

Legacy Member
kspeel ook graag op tn serevr maar mensen mogen wel ees wa meer ne pick up geven :p

playing as "Gondor"
(ps post ulle gaming nicks hier ook es ;)

didi

Legacy Member
Ik speel niemeer op TN server.
Waarom ?
Wel ten eerste heb ik er nog nie dikwijls goeie teamplay gezien (misschien ist in momenten ?).
Ten tweede zijn de teams 70% van de tijd ongelijk, zowel in aantal als in sterkte (2 clans die in zelfde team gaan en dan de "rest" in het ander team afmaken). Ook heb ik al heel een aantal keer gespeeld dat het ene team meer dan dubbel zoveel spelers had dan het andere. Als je dan vriendelijk vraagt om de teams gelijk te krijgen, voelt niemand zich aangesproken ... zielig.

Zoals altijd zijn er wel mensen die proberen goed te doen (door pickups te geven indien gevraagd en dergelijke), maar in mijn ervaring zijn die er niet genoeg.
Het zou inderdaad al heeeeeeeel veel oplossen als teambalance terug aangezet zou worden, dan zou ik me misschien nog eens op de TN server wagen.
Maar voorlopig doe ik het niet omdat ik weet dat ik na een halfuur gefrustreerd het spel staak en meestal is mijn avond dan verpest. En da bespaar ik me liever ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan