Zeke Anderson
Legacy Member
Aangezien ik de laatste tijd merk dat er nogal wat commentaar (negatief) komt op de tnserver (spelen, admin,...), wil ik graag ook even mijn mening kwijt.
Ik ben geen die hard-gamer, ik zit niet in een clan en ik speel ook maar enkele uren per dag ('s avonds als de kinderen in hun bed liggen).
Maar ik amuseer mij heel goed op de tnserver !!!
Vroeger speelde ik op easervers (bf42 en bfv), maar toen ik de tnserver ontdekte mauseer ik mij meer. Je kunt chatten in het nederlands en ik vindt de teamplay redelijk goed.
Het is misschien niet zo zoals bij en clanwar maar voor mij volstaat dit.
Iedereen probeert zo goed mogelijk te spelen maar door een gebrek aan speeltijd zal ik nooit zo goed worden als sommigen anderen.
Ik ben soms blij als ik merk dat ik niet de enige noob ben op de server
Kortom : Ik vindt de tnserver super en amuseer mij enorm
proficiat voor de Crew
PS : voor diegene die zich niet amuseren of altijd zitten te flamen (omdat de rest fouten maakt) --> ga ergens anders spelen
Ik ben geen die hard-gamer, ik zit niet in een clan en ik speel ook maar enkele uren per dag ('s avonds als de kinderen in hun bed liggen).
Maar ik amuseer mij heel goed op de tnserver !!!
Vroeger speelde ik op easervers (bf42 en bfv), maar toen ik de tnserver ontdekte mauseer ik mij meer. Je kunt chatten in het nederlands en ik vindt de teamplay redelijk goed.
Het is misschien niet zo zoals bij en clanwar maar voor mij volstaat dit.
Iedereen probeert zo goed mogelijk te spelen maar door een gebrek aan speeltijd zal ik nooit zo goed worden als sommigen anderen.
Ik ben soms blij als ik merk dat ik niet de enige noob ben op de server
Kortom : Ik vindt de tnserver super en amuseer mij enorm
proficiat voor de Crew
PS : voor diegene die zich niet amuseren of altijd zitten te flamen (omdat de rest fouten maakt) --> ga ergens anders spelen

:naughty: ik noem geen namen
)
ad:



