Archief - Tips

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bioshiit

Legacy Member
Heeft iemand goeie tips voor beginende LoL spelers ?
Alvast Bedankt Bioshiit

pinoken

Legacy Member
Tips in welke trend? Hoe je moet spelen, wie je moet spelen, dingen waar je op moet letten, builds voor bepaalde champions?

Wat je nu vraagt is nogal uitgebreid. ;)

Kennethdw

Legacy Member
Speel eerst de tutorials, die leggen al redelijk wat uit. Daarna kun je best beginnen met enkele games tegen bots te spelen. als dat goed gaat kun je normal games gaan doen tegen andere spelers.

Je kunt ook naar streams kijken van lol, er zijn er honderden online 24/7. Daar kun je ook al veel van leren en van opsteken.

Verder gewoon vanalles uitproberen, kijken wat je het leukste vindt. En als je nog vragen hebt kun je ze altijd hier stellen, wij addictz weten alles.

#adelaar

Legacy Member
Probeer u minions te last hitten zodanig dat ge veel gold kunt farmen zodanig dat je betere items kan kopen. Dit doe je door net voordat de minion sterft te hitten. Dit kan vlug veel geld schelen met een slechtere speler.


belangrijke objecten in de map : baron (300g) en dragon (150g)

klasses van het spel:

support = healer van het team , vb soraka , sona ,taric , leona

ad = attack power , ook de carry genoemd staat meestal bot lane samen met de support , vb van een ad : ashe , graves , miss fortune , corki ,

ap = ability power , staat meestal mid vb ; karthus , kennen , annie , brand

jungler = pakt de beesten tussin de maps , herkenbaar aan smite, vb lee sin , gp , udyr , amumu

tank = een tanky champ die meestal initiatief neemt in de teamfights; vb rammus , garen


het kan handig zijn om eens te kijken naar sites a la mobafire en solomid om enkele guides te bekijken van de champ die je speelt.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Baron kill je niet voor de 300g btw, dragon wel
Baron geeft een grote buff in damage waardoor je team veel sterker wordt

hashtag

Legacy Member
die guides op mobafire.com helpen u goed op weg voor eender welke champ, vaak volledig uitgebouwd met tips & tricks voor eender welke speelstijl :)

pinoken

Legacy Member
Mobafire raad ik niet aan, eender welke oetlul kan daar op posten. Daar heb ik nog serieuze onnozel builds aan overgehouden. Als je voor builds gaat zou ik eerder een site van een pro-team nemen waar builds op worden gepost van iets hogere ELO spelers (voorbeeld SoloMid.NET - League of Legends Competitive Gaming Community). En hoewel deze builds meestal vereisen dat je goed farmed zouden ze normaal toch beter moeten zijn dan de doorsnee Mobafire-build. Je vindt er AD Taric en full crit-Garen builds tussen de top rated guides.

'k Zal niet zeggen dat daar totaal geen goeie guides op staan, die zijn er wel, maar je moet maar de pech hebben er een shitguide uit te trekken en die voor goed aan te nemen. Sites als solomid.net geven toch net iets meer zekerheid dat het deftige guides zijn (als je de featured guides neemt).

Bioshiit

Legacy Member
Veel antwoorden, bedankt daarvoor.
Ik zal eens kijken wat ik hiermee ben en dan laat ik wel iets weten.

squalleke123

Legacy Member
Tip: kijk zo vaak mogelijk op de minimap. Kan veel onnodige deaths voorkomen.

Tip 2: leer jezelf goed te positioneren in teamfights. Champions met ingebouwde extra mobility zijn zeer goed om dit te leren.

Weebl

Legacy Member
Wat ik heb gedaan: veel botgames spelen met één dezelfde champ om het spel wat te leren kennen. Eens je het door hebt kan je beginnen switchen en uitproberen wie wat allemaal kan. :)
Ashe is bijvoorbeeld een heel goeie champ om mee te beginnen.

Bioshiit

Legacy Member
Weebl zei:
Wat ik heb gedaan: veel botgames spelen met één dezelfde champ om het spel wat te leren kennen. Eens je het door hebt kan je beginnen switchen en uitproberen wie wat allemaal kan. :)
Ashe is bijvoorbeeld een heel goeie champ om mee te beginnen.

Bedankt, op dit moment gebruik ik Alister, maar heb al ondervonden dat close range niets voor mij is

Sent from my E210 using Tapatalk

CuRv3

Legacy Member
vaak easy roepen als je een kill maakt, want blijkbaar kan niemand daar tegen (steekproef van dit forum)

The Monopoly Guy

Legacy Member
Ah als ge deze week een game zou willen spelen, kzit toch op m'n alt voor de hele week
Add: The1337king

enj0i^

Legacy Member
Ik zou als ik er net mee begon niet meteen naar streams op solomid en dergelijke zien :p

Zal wel héél verwarrend zijn hoe die spelen... :)

CuRv3

Legacy Member
Ik zou beginnen met een ad carry botlane en oefenen op last hitten wat toch wel een basis is in dit spel. Ik zie teveel man die beginnen te levellen en nog niet eens het concept van last hitten begrijpen of beheersen.

enj0i^

Legacy Member
maar vooral mensen die niet snappen waarom je moet lasthitten...

velen redeneren als ik de creeps aanval dan gaan ze sneller dood en krijg ik sneller geld... maar niet doorhebben dat je dan teveel richting tower pushed bijvoorbeeld en de jungler free ganks geeft...

Bioshiit

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Ah als ge deze week een game zou willen spelen, kzit toch op m'n alt voor de hele week
Add: The1337king

Zal je eens toevoegen

Sent from my E210 using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan