Archief - Telenet War Server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StarSeeker

Legacy Member
Wel, omdat de 2de TDM server toch altijd maar leeg staat hebbek besloten om er maar een war server van te maken.

Door middel van UTComp kan er gevote worden naar 1vs1, TDM en iCTF.

Vooraf boeken hoeft niet, wie eerst komt eerst maalt.

IP : 217.148.173.26
Pass : telenetwar

Op het moment staan buiten de stock maps de volgende custom maps op de server :

DM-Campgrounds2003-TE
DM-Campgrounds2004-G1E
DM-Goose2k4

CTF-Drunklet-PRO2
CTF-Gauss-CE
CTF-Orbital2-PRO
CTF-Switchback-PRO2

Requests kunnen gemaakt worden voor nog andere custom maps.
Hier zal echter niet in worden overdreven, de hoeveelheid plaats op de server is beperkt.

Indien er enige geschillen zijn over wie de server voor een war gaat gebruiken (mensen die tegelijk aankomen enzo) ... onze admins staan altijd klaar in #telenet.ut2004 :)

(voor degenen die zich afvragen, waarom nu pas ? Van gameprovider.com komt er niet veel reactie op mijn mails om de server te patchen.... :sad: Dus kon ik enkel en alleen mutator updates doen. Vandaag ben ik echter er in geslaagd om via ftp access ook de server te kunnen patchen, ipv enkel mutator updates. Het is nogal problematisch om een file te vervangen die op dat moment uitgevoerd wordt op die server.... maar blijkbaar toch via-via mogelijk \o/ )

CBA

Legacy Member
Altijd leeg ? gisteren nog overdag serieus zitten opspelen, maar nen TDM server waar UTComp niet op draaide was niet echt fun ...

StarSeeker

Legacy Member
AvAtArKe zei:
die UTcomp moet wel afkunne bij ne iCTF war

Kan ni....

Anders kunde ni van gametype veranderen enzo.

Wa ge wel kunt doen is de brightskins terug naar epic-style zetten enzo.

Mono

Legacy Member
Mss ook wat regels van hoffelijkheid respecteren?
Zoals bv speel geen 3 wars na elkaar als je weet dat er nog een clan de server wil gebruiken ;p

StarSeeker

Legacy Member
Mono zei:
Mss ook wat regels van hoffelijkheid respecteren?
Zoals bv speel geen 3 wars na elkaar als je weet dat er nog een clan de server wil gebruiken ;p

Spreekt voor zich enzo :)

Tracker C

Legacy Member
AvAtArKe zei:
die UTcomp moet wel afkunne bij ne iCTF war


StarSeeker zei:
Kan ni....

Anders kunde ni van gametype veranderen enzo.

Wa ge wel kunt doen is de brightskins terug naar epic-style zetten enzo.

Kan wel als de admins dat na die war trug aan zetten. :p

CBA

Legacy Member
sja als de admins es 3 lijnen toevoegen voor gewonen mapvote dan kunt ge bij de iCTF mapvote gewoon utcomp weglaten hé :)

Mono

Legacy Member
server is niet alleen voor iCTF wars he .. zet skins dan gewoon af als ze u niet aanstaan
Als het u dan nog niet bevalt speelt er dan niet op he

.

2-Gman

Legacy Member
no off... maar tzen WEER de igibers die er NIET content met zijn en commentaar geven...

StarSeeker

Legacy Member
Server kan ff down zijn, ben bezig met AntiTCC v1.18b + nieuwe patch erop aan het zetten....

(en er zijn mails gestuurd naar matrix om dat voor de overige servers ook te doen)

StarSeeker

Legacy Member
\o/ War server ge-update naar v3323 met Anti-TCC v1.18b

Rest van de servers volgen 1 dezer dagen.

Shino.be

Legacy Member
star, mss iemand aanstellen die (bijna) altijd online is en deze server kan lenen aan clans zo weet ge zeker dat er geen abuse wordt gemaakt :) :doc:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan