Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Destroyer zei:het mag hier ook in het nederlands![]()
en wie is "my and strudel"![]()
nuja ik gebruik geen teamspeak meer, alleen nog ventrilo, veel beter kwaliteit imo en tverbruikt persies minder upload![]()
, tja ventrillo is beter is gebleke maar nu heb ik een eigen private/public ts en zit niet altyd vol dusja
kan ik ook evegoed sommige kerels de ts late gebruike eh 
RaDa zei:COOOL, nu kunnen we op TS de ruzie van strudel en gertjeu volgen
da moet ambiance zijn e![]()

RaDa zei:ff muziek daar opzetten
ma omg der is bijna niemand

wie is da dan wel eigenlijk ?Bocerbo zei:lol da is totaal ni voxicdie is SOF II gaan spelen =)

Bocerbo zei:lol da is totaal ni voxicdie is SOF II gaan spelen =)
