Archief - Shadows of the Damned

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_sotd.jpg


officiële site

release: 23 juni 2011
genre: action
dev: Grasshopper Manufacture

>>> GameTrailers


Hilarische actiongame waarin je met een Mexicaanse biker op demonenjacht gaat.
Van niemand minder dan Goichi Suda en Shinji Mikami, de bedenkers van No More Heroes en Resident Evil.

When evil demonic creatures kidnap Garcia’s girlfriend, it’s up to him to travel to the City of the Damned to get her back. Aided by a former demon with the ability to transform into an array of vicious weapons, Garcia will once again take on the mantel of “demon hunter” and rip apart the horrifying forces of the underworld to protect what he loves most.

image_shadows_of_the_damned-14750-2129_0008.jpg


952595_20110308_screen005.jpg


image_shadows_of_the_damned-15656-2129_0006.jpg

Lorim

Legacy Member
Wat een kuttitel voor een game, klinkt allesbehalve cool :p.

mythe

Legacy Member
@goldrusher: stop maar met posten, niemand heeft interesse in deze game. Als je op de screens mag afgaan ziet het er maar pover uit. Maar wil eerst nog is beelden zien.

En zoals eerder vermeld: k**titel

Yurf

Legacy Member
mythe zei:
@goldrusher: stop maar met posten, niemand heeft interesse in deze game. Als je op de screens mag afgaan ziet het er maar pover uit. Maar wil eerst nog is beelden zien.

En zoals eerder vermeld: k**titel

Ik zou niet veralgemenen. Ik volg deze game wel, op zich is het veelbelovend als je ziet wie eraan werkt. :) Alleen wacht ik op bewegende beelden. :)

Razor 81

Legacy Member
Binnen 2 weken al de release en verdacht stil rond deze game. Kijk er toch serieus naar uit mede omdat Mikami er achter zit!

Yurf

Legacy Member
Deze ga ik me zeker aanschaffen. Ik ga wel even wachten tot hij iets goedkoper is. Ik vrees dat deze game dezelfde weg als Bayonetta en Vanquish zal bewandelen: een goede game, maar slecht qua verkopen.

Thorazer

Legacy Member
Komt er ook zeker bij mij in maar ga nog even wachten want deze titel zal snel in prijs zakken :)

M0rdresh

Legacy Member
Ik heb hem vandaag gekocht. Zalige game gewoon. Dat sfeertje, die humor, soundtrack, echt af. Wel geen spel voor iedereen, je moet z'n stijl weten waarderen. Maar dit is nog eens een spel die je "a work of art" kan noemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan