Archief - Server draaien Joint opps.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morpheus

Legacy Member
Ik ben van plan een serverke te draaien op geregelde tijdstippen de volgende dagen (dinsdag, woensdag, donderdag en eventueel nog vrijdag ook)

Ik zal mijn server een belgisch vlagje geven.

Als je interesse hebt om te gamen post het dan zeker hier, dan start ik een sessie op.

Boom stam

Legacy Member
Ik wil wel komen,maar kan je niet beter in het weekend ofzo? :)

grtz

Morpheus

Legacy Member
morgenmiddag wil ik wel server draaien hoor... laten we zeggen rond 16uur.
misschien dat ik er ook vroeger aan begin...

(anders eventueel vanavond...)

Boom stam

Legacy Member
Mss kan ik vanavond en anders morgen(het staat ni vast he,nu da school gaat beginnen :cry: )

Meer eerst kijken of er mee geinterseerd zijn :p


grtz

Morpheus

Legacy Member
inderdaad, zoek wat volk, laat ze hier een berichtje posten.
(ik zal proberen mijn nick: Morpheus wel in de naam van de server te zetten, nu ja er zijn niet veel met een belgisch vlagje, dus je zal er niet echt naast kunnen kijken)

cC^Liteon

Legacy Member
ik wil wel keigraag kome maar ik em 't probleem da ik tijdes de week de maandag, dinsdag en donderdag ni op de pc mag van mn pa omda mn rapport keislecht was.. alleja, zou 't niet nuttiger zijnt voort int weekend :p

Morpheus

Legacy Member
der is niet zoveel interesse blijkbaar... spijtig!
nu ja, ik zie wel, morgen zal ik hem wel eens een uurke open zetten.
Misschien speel ik zelf ook mee, dat weet ik nog niet.

-Darkstar-

Legacy Member
ik wil morgen wel ff zien of het niveau hier op telenet de moeite is :)

[MJ]

Legacy Member
Met de geweldige upload snelheid van Telenet zal dat toch niet meevallen, vrees ik... misschien een 2vs2 ofzo.

Morpheus

Legacy Member
juist server gedraait met liteon en zijn broer en dan nog iemand waarvan mij de naam ontglipt...

ps: een COOP mode is wel interessant in een geval van een viertal spelers.

Volgende keer dat ik host zal morgenmiddag zijn denk ik, tenzij er een te grote belangstelling is en ik moet bezwijken aan de druk :) ;)

Boom stam

Legacy Member
Wat is die coop juist?Ik heb dat nog nooit gespeeld....



grtz

[MJ]

Legacy Member
Dan spelen er bots, bestuurd door de computer, mee, samen met "echte" spelers... als de bots de AI hebben echter van pakweg de bots in BF... :ironic:

:p

Morpheus

Legacy Member
in de COOP, moet je een aantal objectives doen achter elkaar, en de tegenstander zijn bots (computergestuurde ventjes dus)

die COOP is echt nog geestig voor met een paar man te spelen.
Ik zal die server vanavond laat misschien nog eens opstarten

Morpheus

Legacy Member
Ik heb mijn connectie van telenet laten veranderen, binnenkort heb ik 512kb upload.
Dan zullen we een deftige server kunnen draaien.
Hopelijk is er tegen dan wat interesse.
Post hier je mail-adres, als ik je moet contacteren als ik van plan ben de server te hosten...

-Darkstar-

Legacy Member
dsbeATtelenetDOTbe

als ik thuis ben, zie ik da wel zitten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan