Morpheus
Legacy Member
Ik ben van plan een serverke te draaien op geregelde tijdstippen de volgende dagen (dinsdag, woensdag, donderdag en eventueel nog vrijdag ook)
Ik zal mijn server een belgisch vlagje geven.
Als je interesse hebt om te gamen post het dan zeker hier, dan start ik een sessie op.
Ik zal mijn server een belgisch vlagje geven.
Als je interesse hebt om te gamen post het dan zeker hier, dan start ik een sessie op.
)

